Ik heb net een nieuwe tv (Panasonic TX-26LX70F) net mijn laptop eraan gesloten, maar loop tegen een klein probleem aan. De resolutie van de tv is 1366x768, maar op mijn laptop kan ik mijn tweede monitor niet op die res. instellen. Hij staat nu op 1280x768. Mijn laptop zelf staat op 1280x800. Maar nu zie ik op de tv (ingesteld als extended desktop) een groene streep onderaan. Ik heb verschillende resoluties geprobeerd, maar een aantal (hogere) doen het zelfs helemaal niet en de 1280x768 komt er nog het dichtst bij. Maar met deze instellingen wordt het beeld op de tv iets te hoog en te ver naar links weergegeven, zodat er aan de boven en linkerkant wat beeld wegvalt, rechts een zwart deel overblijft en onderaan dus die groene streep.
Herkent iemand dit? Hoe kan ik dit aanpassen?
Laptop: ASUS A6J met WinXP
GK: ATI Mobility Radeon X1600
En nog even een kleine n00b vraag erbij: Hoe krijg ik de tv ingesteld als TWEEDE monitor ipv extended desktop? Ik heb dit geweten, maar kon het niet meer vinden. Dit zou namelijk misschien ook het probleem op kunnen lossen...
Herkent iemand dit? Hoe kan ik dit aanpassen?
Laptop: ASUS A6J met WinXP
GK: ATI Mobility Radeon X1600
En nog even een kleine n00b vraag erbij: Hoe krijg ik de tv ingesteld als TWEEDE monitor ipv extended desktop? Ik heb dit geweten, maar kon het niet meer vinden. Dit zou namelijk misschien ook het probleem op kunnen lossen...
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.