Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
mijn inspiratie komt meestal door gewoon een week lang goed na te denken en op een gegeven moment gewoon es aan de slag te gaan en kijken waar je strand 
uiteindelijk kom je dan toch met een goed idee. heb nog niet echt gehad dat ik meteen precies wist wat ik wou.
uiteindelijk kom je dan toch met een goed idee. heb nog niet echt gehad dat ik meteen precies wist wat ik wou.
Waar hoort mijn topic?
Ik zie niet wat dit in WEB doet
Verder zie ik weinig nut in dit topic; inspiratie opdoen doe je het best door rond te kijken. Veel meer dan hier een bak sites gaan opsommen zie ik dan ook niet gebeuren en dan wordt het weer zo'n opsomtopic he?
Ik zie niet wat dit in WEB doet
Verder zie ik weinig nut in dit topic; inspiratie opdoen doe je het best door rond te kijken. Veel meer dan hier een bak sites gaan opsommen zie ik dan ook niet gebeuren en dan wordt het weer zo'n opsomtopic he?
[ Voor 46% gewijzigd door RobIII op 11-03-2008 23:47 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()