Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Klik op de pagina in firefox selecteerd de alle tekst

Pagina: 1
Acties:

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Soms dan heb je in Firefox op een pagina dat als je klikt naast de content alle (of een deel) van de tekst op de pagina wordt geselecteerd. Dit is een fenomeen waar de frontpage van tweakers ook last van heeft op sommige plaatsen.

Neem een willekeurig artikel, scroll tot onder het reacties kopje en klik op de grijze balk onder het trackermenu. Je zult zien dat alle tekst van het hele reacties blok wordt geselecteerd.

Ik vraag mij af welke bug in Firefox dat is en of hier een workaround voor is. Maar bovenal ben ik gewoon benieuw welke styling deze behaviour triggerd in Firefox.

Ik heb al een tijdje zitten zoeken op google in combinaties van 'firefox, selects, selecteren, tekst, text, all text, click, klik, bug' maar ik vind niets met de streking waar ik naar op zoek ben. Dus vandaar mijn vraag of de experts hier enig idee hebben ?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:23

crisp

Devver

Pixelated

vziw komt dat alleen voor als er floats in het spel zijn. Echte workarounds (behalve geen floats gebruiken, wat niet altijd een optie is) heb ik nog niet gevonden.

IE kan er ook last van hebben maar dan is hasLayout forceren vaak een oplossing.

Intentionally left blank

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
De IE tekst selectiefouten zijn mij inderdaad bekend. In Firefox viel het me laatst dus ook op. Ik verwacht ook eigenlijk niet dat er een echte workaround voor zal zijn.

Maar heb jij enig idee welke combinatie van floats dit effect oplevert. Want je komt het maar in hele specifieke situaties tegen. Wat is er zo bijzonder aan de reacties, dat die dit gedrag triggeren ?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:23

crisp

Devver

Pixelated

Geen idee, ik heb simpelweg nog nooit de moeite genomen om te kijken of er een simpele testcase van te maken was :P

Intentionally left blank