Kantelbare voet voor 22" tft

Pagina: 1
Acties:

• OwDeeBee
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-03-2021
Heeft iemand enig idee waar ik zo'n voet of monitor-arm zou kunnen kopen?

Het is overigens voor een syncMaster 226BW...

Alvast bedankt!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Bij een zaak voor kantoorartikelen en / of kantoormeubels. Denk bijvoorbeeld ook aan de IKEA. Voor schermen bestaat ook een VESA standaard voor bevestiging. Kortom, even zelf gaan zoeken.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• OwDeeBee
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-03-2021
Als ik het makkelijk kon vinden had ik het hier niet gevraagd... tis alweer een tijdje gelden dat ik hier ben ingelogged :$

vesa kantelbare voet prijs zou toch wat op moeten leveren, zou je denken... Maar ik was dus uitgegoogled en besloot het hier eens te proberen.

ikea is wel het laatste waar ik zoiets zou verwachten btw, lijkt me heel erg sterk...

ps. ik ben dus op zoek naar een voet of arm die het mogelijk maakt, m'n scherm 90 graden te draaien... handig bij het scripten dacht ik namelijk B)

[ Voor 30% gewijzigd door OwDeeBee op 11-03-2008 23:40 ]

Verwijderd

Nevermind...

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 00:52 ]

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 21:19
Bij de Mycom kun je ze halen, ik heb hem zelf ook daar vandaan gehaald.

Hij kan iets van 10kg dragen, dus dat moet wel lukken.

[ Voor 21% gewijzigd door Macsylver op 12-03-2008 00:38 ]

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Verwijderd

Bij MyCom verkopen ze een hoop verschillende soorten!

50eurie voor D600.. goedkoper vind je niet ; )

-edit: ik had tien minuten geleden ff op 'verstuur bericht' meten klikken geloof ik :P

-edit2: Macsylver/ TS ik had er een 20" wide aan hangen, en toen kon ik wel pivot gebruiken...
maar volgens mij is 'de hoek' om te draaien, te groot met 22"
of ben ik nou gek

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 00:48 ]

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 21:19
ik heb me Dell 24" Wide er aan hangen en moet zeggen da het hier prima mee gaat :)

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

even 2 korte vraagjes over deze D600 voet, kun je het scherm helemaal naar beneden draaien zodat ie (bijna?) horizontaal hangt?
en kan je de voet ook vastmaken op een platte ondergrond (dus niet met zo'n beugel aan de zijkant van een buro bijvoorbeeld)

Dit omdat ik graag een LCD wil hebben in een flightcase, en het ding moet dichtkunnen... (en met slechts 30cm hoogte gaat daar geen 17" rechtop inpassen)

Verwijderd

"kun je het scherm helemaal naar beneden draaien zodat ie (bijna?) horizontaal hangt?"

pivot bedoel je toch, pivot? > ja http://tweakers.net/ext/i/productsurvey/3076/1848.jpg

die beugel 'moet' aan de achterkant van je bureau - en dan zweeft het scherm zeg maar voor je neus....

verder kan de hoogte in 3 standen worden bepaald, met een bout/moer aan de achterkant... dus dat verander je niet 123 ff.... (goed opletten bij installeren...)

tip: je moet tijdens het installeren je scherm gewoon op de orginele voet laten staan, en terwijl ie op je bureau staat de arm bevestigen.. dat werkt het makkelijkst heb ik ondervonden

Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/onetrail/images/low/281720-4937.jpg

aan de onderkant van je bureau zitten 2 met de hand aandraaibare bouten waarmee je het geheel dus vast zet.........

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 11:12 ]

Pagina: 1