Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Verwijderd
en heb er ook geen behoefte aan
Maar lange reacties worden dus wel gelezen, al weet ik niet of ik de enige ben
PS, als Nederlander zeg ik Digitenne,d at is 6.95 per maand
Toch leuk al die aandacht
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Wanneer je een reactie van meer dan 1000px hoogte ziet, zonder enorm veel quotes of engelse tekst, er geen vage smileys bovenuit steken en de eerste/laatste regels er goed uit zien, kun je toch al vrij snel modereren hoor. Zeker als er al het eea staat.
Maar goed dan moeten het artikel en de reacties me wel interesseren en bij dit artikel verwachte ik niet veel meer dan gezeur over het slechte Belgische telecomsysteem
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
When you only live once, try not to die?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Ach, wanneer alle 10 ProMods / PowerMods hier een keertje klikken heb je al 50 punten te pakken. Gaat best hard op die manierDima_2005 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:02:
Lol, en opeens 8 punten van +2 op 2 minuten
Toch leuk al die aandacht
@hierboven: Hoezo niet? Is 2 keer klikken echt te veel werk?
En modereren is niet veel werk, maar het even gefundeerd een mening geven over de waarde van een post vereist wat oefening en tijd en als je die er niet voor over hebt is snel even lezen wel zo makkelijk. (Je kunt natuurlijk ook ongefundeerd je mening geven, maar dan lig je er waarschijnlijk snel uit...)
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Nee dat is het niet. Maar ik vind dat als ik 1 post beoordeel dat ik dan de rest eigenlijk ook moet beoordelen, en om nou een hele draad daarom 2 keer te lezen...arne schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 03:32:
[...]
@hierboven: Hoezo niet? Is 2 keer klikken echt te veel werk?
Vroege deed ik nog wel eens als een post er echt uit sprong (zowel positief als negatief) alleen die ene post beoordelen. Maar met het nieuwe systeem moet ik minimaal 1 keer per maand modereren en dat haal ik niet.
Je moderatiemogelijkheden zijn uitgezet omdat je meer dan een maand niet hebt gemodereerd. Je kunt je modstatus hier opnieuw activeren.
Meer informatie over het moderatiesysteem kun je hier vinden.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn