Leest er wel iemand lange reacties?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 17:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Topicstarter
Hallo,
Wat ik vandaag opgemerkt heb dat de mensen de korte reacties lezen en modereren, maar mijn reactie die langer is dan het artikel zelf :P dat die niet gemodereert is. Op zich heb ik daar niet echt problemen mee, maar nu kwam mijn idee van of ze wel gelezen worden? Meestal op lange reacties zie je maar 1-2 moderaties en niet meer...
Hoe komt dit?
BTW: Voor de mensen die zich wat vervelen kunnen dan mijn reactie lezen :P
Dima_2005 in 'nieuws: Vlaanderen start campagne over afschaffing analoge ethertelevisie'

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gelezen en vond het wel onderhoudend. Maar helaas, ik heb geen modrechten :P
en heb er ook geen behoefte aan

Maar lange reacties worden dus wel gelezen, al weet ik niet of ik de enige ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Lange reacties zijn altijd cool. Deze was gewoon nog niet gemodereerd maar nu wel :)

PS, als Nederlander zeg ik Digitenne,d at is 6.95 per maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 17:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Topicstarter
Lol, en opeens 8 punten van +2 op 2 minuten :)
Toch leuk al die aandacht :)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, lange reacties zijn natuurlijk veel minder makkelijk te modereren dan een snelle fipo. Ik denk dat veel mensen daar niet zoveel zin in hebben. Logischerwijs krijg je dan minder moderaties. Dat de reactie niet gelezen wordt zal wel meevallen. Er zijn toch altijd wel lezers/mods die zo'n artikel en de reacties met belangstelling lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nou RoD.. Imo valt dat wel mee.

Wanneer je een reactie van meer dan 1000px hoogte ziet, zonder enorm veel quotes of engelse tekst, er geen vage smileys bovenuit steken en de eerste/laatste regels er goed uit zien, kun je toch al vrij snel modereren hoor. Zeker als er al het eea staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zei "minder makkelijk"... niet "enorm moeilijk". :+ Er zullen toch een hoop luie modders zijn die alleen de eerste paar (korte) reacties doen en geen zin hebben om ellenlange discussies door te spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als ik een interessant artikel tegenkom dan lees ik meestal ook de reacties wel en modereer ze direct even. Daarbij zal ik lange reacties echt niet overslaan, die zijn meestal juist extra interessant en bevatten lekker veel informatie. En ook de discussies zijn vaak leuk om te lezen. Maar goed als er wat meer reacties bij een artikel staan moet je er even voor gaan zitten... En waar ik meestal de limiet leg bij een stuk of 100 reacties geven anderen het al veel eerder op :P

Maar goed dan moeten het artikel en de reacties me wel interesseren en bij dit artikel verwachte ik niet veel meer dan gezeur over het slechte Belgische telecomsysteem

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Persoonlijk heb ik geen enkele moeite met het lezen van veel en / of lange reacties, echter uiteraard alleen wanneer ik enige tijd heb en er zin in heb. Soms heb ik buien waar veel "slechte" reacties als eerste reacties mij er toe zetten alle reacties te modereren met als doel de betere reacties er bovenuit te tillen voor de "normale" gebruikers (standaard leechers eigenlijk). Op andere momenten heb ik na 5 artikelen zonder enig niveau in de eerste 5 - 10 reacties even genoeg van en modereer ik alleen nog hele draadjes in artikelen waarvan ik denk dat er een interessante discussie zal gaan ontstaan. Bij dit artikel vielen bui en artikelgenre toevallig even precies verkeerd voor een moderatie van jouw reactie. Ik zal hem dan maar alsnog doen :p.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:16

sjirafje

No inspirational quotes here

Eerlijk gezegd lees ik vaak eerst de langere reacties. Maar ik modereer over het algemeen niet.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
Dima_2005 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:02:
Lol, en opeens 8 punten van +2 op 2 minuten :)
Toch leuk al die aandacht :)
Ach, wanneer alle 10 ProMods / PowerMods hier een keertje klikken heb je al 50 punten te pakken. Gaat best hard op die manier

@hierboven: Hoezo niet? Is 2 keer klikken echt te veel werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Oftewel hooguit 5 ervan hebben hem gemodereerd, want hij heeft nog maar 30 punten en ik heb hem ook gemodereerd en ben geen promod. :P

En modereren is niet veel werk, maar het even gefundeerd een mening geven over de waarde van een post vereist wat oefening en tijd en als je die er niet voor over hebt is snel even lezen wel zo makkelijk. (Je kunt natuurlijk ook ongefundeerd je mening geven, maar dan lig je er waarschijnlijk snel uit...)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:16

sjirafje

No inspirational quotes here

arne schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 03:32:
[...]
@hierboven: Hoezo niet? Is 2 keer klikken echt te veel werk?
Nee dat is het niet. Maar ik vind dat als ik 1 post beoordeel dat ik dan de rest eigenlijk ook moet beoordelen, en om nou een hele draad daarom 2 keer te lezen...
Vroege deed ik nog wel eens als een post er echt uit sprong (zowel positief als negatief) alleen die ene post beoordelen. Maar met het nieuwe systeem moet ik minimaal 1 keer per maand modereren en dat haal ik niet.
Je moderatiemogelijkheden zijn uitgezet omdat je meer dan een maand niet hebt gemodereerd. Je kunt je modstatus hier opnieuw activeren.

Meer informatie over het moderatiesysteem kun je hier vinden.
O-)

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
oké, toegegeven, voor elke moderatie opnieuw aanmelden is wel enig werk :p

Pagina: 1