Ik vind het opvallend dat er nog geen topic over is, mischien ben ik een mierenneuker... maar ik vind het wel degelijk een minpunt:
tijdens de laatste gamereviews die ik heb gezien/gelezen merk ik op dat de screenshots van een slechte kwaliteit zijn. Ten eerste zijn de screenshots redelijk klein, waardoor 'goede graphics' en 'goede engine' gokwerk wordt, daarnaast zijn ze erg 'kartelig'.
Mijn beste gok is dat de reviewer (Jan Meyroos) of een in mijn ogen slecht fotobewerkingsprogramma gebruikt, of de verkeerde settings bij de gekozen resizetechniek.
Voorbeeld reviews met slechte screenshots:
reviews: Een vooruitblik op Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2
reviews: FIFA Street 3: Sambavoetbal als tussendoortje?
Ik kan er nog wel meer noemen, maar dit lijkt mij voldoende.
Als ik dit vergelijk met bijvoorbeeld deze review (door Paul Hulsebosch):
reviews: Viking: Battle for Asgard – Bloed is goed!
Dan zie ik dat daar de klikbare screenshots op het eind wel op groot formaat zijn, en dat alle screenshots, zowel de grote als de kleine netjes en goed ge-resized zijn.
Verder niks dan lof over de reviews, ze zijn goed en wat mij betreft prima om te lezen
... Je moet het meer zien als mijn 2 cents wat betreft het uiterlijk (Ik ben dan ook een webdesigner, dus waarschijnlijk mede daarom dat het vooral mij stoort
tijdens de laatste gamereviews die ik heb gezien/gelezen merk ik op dat de screenshots van een slechte kwaliteit zijn. Ten eerste zijn de screenshots redelijk klein, waardoor 'goede graphics' en 'goede engine' gokwerk wordt, daarnaast zijn ze erg 'kartelig'.
Mijn beste gok is dat de reviewer (Jan Meyroos) of een in mijn ogen slecht fotobewerkingsprogramma gebruikt, of de verkeerde settings bij de gekozen resizetechniek.
Voorbeeld reviews met slechte screenshots:
reviews: Een vooruitblik op Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2
reviews: FIFA Street 3: Sambavoetbal als tussendoortje?
Ik kan er nog wel meer noemen, maar dit lijkt mij voldoende.
Als ik dit vergelijk met bijvoorbeeld deze review (door Paul Hulsebosch):
reviews: Viking: Battle for Asgard – Bloed is goed!
Dan zie ik dat daar de klikbare screenshots op het eind wel op groot formaat zijn, en dat alle screenshots, zowel de grote als de kleine netjes en goed ge-resized zijn.
Verder niks dan lof over de reviews, ze zijn goed en wat mij betreft prima om te lezen
Oost west, 127.0.0.1 best!