Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laatst gesolliciteerd bij Aviva omdat ik een stageplek nodig had zodat ik mijn mbo kon afronden dus had ik een vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad die mij vertelde dat ze mijn cv hadden bekeken en mij daar wouden spreken dus hadden we een afspraak gemaakt om een gesprek te houden en om een test af te leggen hier het bewijs:

Beste (Naam),

Naar aanleiding van ons gesprek, bevestig ik hierbij de gemaakte afspraak.

Wij nodigen je graag uit voor een oriënterend gesprek op woensdag 12 maart a.s. om 13.00 uur op ons kantoor in Leiden. Dit gesprek zal plaatsvinden met A*knip personalia*.

Het gesprek zal ongeveer een uur in beslag nemen en vindt plaats op de Haagse Schouwweg 8g te Leiden (2e verdieping). Een routebeschrijving is te vinden op http://www.aviva-it.nl/contact/default.aspx. Wil jij je diploma's, certificaten en getuigschriften meenemen?

Voorafgaand aan dit gesprek vragen we je om een kleine test m.b.t. je huidige kennisniveau op ons kantoor in te vullen.

Wanneer je met de auto komt dan kun je parkeren bij het Holiday Inn Hotel tegenover ons kantoor.

Indien wij besluiten de procedure te continueren en jij daar uiteraard ook toe bereid bent, volgt een tweede gesprek of een aanbieding binnen tien dagen.

Voor meer informatie over ons bedrijf kun je onze website raadplegen: http://www.aviva-it.nl of http://www.werkenbijaviva.nl.

dus ik ging me er op voorbereiden door al mijn getuigschriften en mijn certificaten mee te nemen. Ik had ook een gesprek gehouden met mijn leraar dat ik eindelijk een goede plek had gevonden waar ik voor een gesprek was uitgenodigd en kreeg ik opeens de dag voor mijn afspraak dit mailtje.

Beste (Naam),

Helaas moet ik onze afspraak voor morgen afzeggen. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat wij op dit moment geen plek hebben voor stagiares.

Wij hebben dit wel weer rond september mocht je rond die tijd nog op zoek zijn naar een stage plaats dan hoor ik graag van je.

Veel succes bij het vinden van een stage plaats.

Met vriendelijke groet,

ik heb dit nog nooit meegemaakt ik hoop dat jullie niet dezelfde fout maken en daar ook gaan solliciteren ;)

*knip iets wat op omgekeerde werving lijkt*

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 11-03-2008 19:12 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik denk dat ze je wilden spreken?

Voor de rest...? Wat is je punt? Je krijgt een uitnodiging die daarna wordt gecancelled..?
Vind het nog wel netjes van ze dat ze je uberhaupt op de hoogte houden van het een en ander :)

[ Voor 66% gewijzigd door CLB op 11-03-2008 19:08 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-11 17:50
Tsja, shit happens.. kan gebeuren, dat kon je toch van te voren zelf ook bedenken?

En waarom moet je dat zo wereldkundig proberen te maken met die HOOFDLETTERS?

[edit] Sterker nog ; je meldt je hier speciaal voor aan? Dat riekt naar zwartmakerij..

[ Voor 22% gewijzigd door j-a-s-p-e-r op 11-03-2008 19:09 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:45
Welkom op GoT.

Ik heb de titel iets minder scheeuwerig gemaakt en ontdaan van persoonsgegevens.
Tevens zou ik als suggestie nog willen wijzen op de quote tag van het forum zodat je niet met italic communicatie hoeft te quoten.
j-a-s-p-e-r schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:08:
En waarom moet je dat zo wereldkundig proberen te maken met die HOOFDLETTERS?

[edit] Sterker nog ; je meldt je hier speciaal voor aan? Dat riekt naar zwartmakerij..
Doe dit voortaan even met een topic report. Het beschuldigen van elkaar zonder onderbouwing valt niet onder het respectvol omgaan met elkaar en zien we daarom niet graag.

Of iemand zich speciaal reageert voor het delen van een al dan niet negatieve ervaring doet volstrekt niet ter zake.

[ Voor 109% gewijzigd door Rukapul op 11-03-2008 19:13 ]

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:35

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Je registreert je speciaal om dit met ons te delen :?

En.. dr kan natuurlijk sprake geweest zijn van een interne miscommunicatie in het bedrijf waardoor de ene persoon dacht wel plek te hebben en het later niet zo bleek te zijn?

Daarnaast is het ook wel zo netjes om even de personalia van de mederwerkers uit je post te halen... :)
(dan doel ik op "dit gesprek zal plaatsvinden met..." )

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Verwijderd

Tja jammer (miscommunicatie vindt overal plaats), maar ik ga ervan uit dat je wel zo slim bent geweest om niet op 1 paard te wedden? ;)

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Kan toch gebeuren denk ik zo ? Ik zie geen kwalijke dingen die het bedrijf doet. Wees blij dat men je hiervan op de hoogte brengen. Voor hetzelfde geld had men je laten komen, en had men het je daar pas verteld.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, omstandigheden kunnen veranderen, of iemand hogerop heeft gezegd dat hij/zij niemand wil hebben. Om dan gelijk boos een topic te openen? Een stageplek aanbieden is geen verplichting, dat het vervelend is voor je is te begrijpen, maar het bedrijf lost het netjes op. Ze hadden het je ook later kunnen vertellen. In ieder geval is er geen enkele reden om aan te nemen dat ze dit doen om stagiaires te plagen, dus een waarschuwing is zeker niet nodig.

[ Voor 52% gewijzigd door gambieter op 11-03-2008 19:14 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:35

Zerora

Ik Henk 'm!

AngelDust schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:10:
En.. dr kan natuurlijk sprake geweest zijn van een interne miscommunicatie in het bedrijf waardoor de ene persoon dacht wel plek te hebben en het later niet zo bleek te zijn?
En daarnaast er is altijd mogelijk dat een bedrijf terugtrekt uit een sollicitatieproces. Ook al was er gen miscommunicatie tussen werknemers. Dat ze nu een plek hebben aangeboden of niet heeft daar helemaal niks mee te maken. Het blijft tenslotte toch hun bedrijf en hoort daar niet bij.

Dus pech voor jou. Je zult op zoek moeten naar een andere plaats om je stage te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Zerora op 11-03-2008 19:13 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Welkom in de grote mensen wereld...

Beter zo dan je daadwerkelijk laten komen terwijl al bekend is dat ze je toch niet kunnen gebruiken. Shit happens, dit ga je nog veel vaker mee maken. Wacht maar tot je daadwerkelijk gaat solliciteren.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:21
En dit is genoeg reden om ergens niet te gaan werken? Dat de afhandeling niet erg netjes is snap ik, maar om daarom een schreeuwerig topic te openen en te zeggen dat je er nooit moet werken is een beetje te veel van het goede.

Daarnaast:
Ik had ook een gesprek gehouden met mijn leraar dat ik eindelijk een goede plek had gevonden
getuigt eerder van luiheid, gezien een uitnodiging niet garant staat voor een goede plek, daarnaast nooit bedrijven ergens voor uitmaken, straks ga je er nog daadwerkelijk werken.

Verwijderd

cardinal808 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:13:
En dit is genoeg reden om ergens niet te gaan werken? Dat de afhandeling niet erg netjes is snap ik, maar om daarom een schreeuwerig topic te openen en te zeggen dat je er nooit moet werken is een beetje te veel van het goede.

Daarnaast:
[...]
getuigt eerder van luiheid, gezien een uitnodiging niet garant staat voor een goede plek, daarnaast nooit bedrijven ergens voor uitmaken, straks ga je er nog daadwerkelijk werken.
+ het is toch vaak een ons-kent-ons wereld en het is dan ook niet verstandig om 'vijanden' te maken

Verwijderd

Topicstarter
AngelDust schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:10:
Je registreert je speciaal om dit met ons te delen :?

Daarnaast is het ook wel zo netjes om even de personalia van de mederwerkers uit je post te halen... :)
(dan doel ik op "dit gesprek zal plaatsvinden met..." )
sorry was het vergeten weg te halen

maar ik heb me hier geregistreerd omdat ik positieve en negatieve dingen over aviva it heb gelezen en ik wou dit gewoon met jullie delen

Verwijderd

Ik vind het vrij netjes dat ze je gewoon op de hoogte hebben gesteld van het feit dat ze bij nader inzien geen stagiairs nodig hebben.
Verder is het ook niet echt handig om je rijk te rekenen (melden dat je een stage hebt, terwijl je niet meer hebt dan een eventueel gesprek) voor je daadwerkelijk je handtekening ergens onder hebt gezet :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ook ik vind het netjes dat ze het je hebben verteld ipv. je aan het lijntje te houden. Jij bent hun gaan vragen of je ajb. mag stagelopen bij ze. En dat wilden ze in eerste instantie ook nog, iets dat blijkbaar helaas niet kon doorgaan. Dat gebeurt nu eenmaal, of vind je dat een eerste verkennend gesprek meteen al een contract is? <-- Was je zelf die kant op gegaan als je zeker wist dat je ergens anders al een leukere, betere, beter betaalde en interessantere plek kon krijgen?

Er moeten mensen zijn om je te begeleiden en er moet iets te doen zijn voor je. Zo niet, dan heeft stagelopen en dus een gesprek geen zin.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Hypothese: hun stagebegeleider heeft volstrekt onverwacht ontslag genomen. Is het dan nog steeds zo erg wat ze gedaan hebben? Er kunnen goede redenen zijn waarom een bedrijf zo handelt.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10 23:21

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

I agree. Dit bespaart ook de onnodige extra tijd en daarnaast weet van te voren al dat je verder moet zoeken.

Verwijderd

......
maar ik heb me hier geregistreerd omdat ik positieve en negatieve dingen over aviva it heb gelezen en ik wou dit gewoon met jullie delen
Ik zou dit dan juist als een positief iets willen aangeven. Er zijn denk ook genoeg bedrijven die je laten komen opdraven en je een gesprek laten voeren waar op voorhand de uitkomst al duidelijk is. Aviva neemt nu tenminste de moeite om je niet voor niets te laten komen.

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:07:
ik heb laatst gesolliciteerd bij Aviva omdat ik een stageplek nodig had zodat ik mijn mbo kon afronden dus had ik een vriendelijke mevrouw aan de lijn gehad die mij vertelde dat ze mijn cv hadden bekeken en mij daar wouden spreken dus hadden we een afspraak gemaakt om een gesprek te houden en om een test af te leggen hier het bewijs:

Beste (Naam),

Naar aanleiding van ons gesprek, bevestig ik hierbij de gemaakte afspraak.

Wij nodigen je graag uit voor een oriënterend gesprek op woensdag 12 maart a.s. om 13.00 uur op ons kantoor in Leiden. Dit gesprek zal plaatsvinden met A[mbr]*knip personalia*[/].

Het gesprek zal ongeveer een uur in beslag nemen en vindt plaats op de Haagse Schouwweg 8g te Leiden (2e verdieping). Een routebeschrijving is te vinden op http://www.aviva-it.nl/contact/default.aspx. Wil jij je diploma's, certificaten en getuigschriften meenemen?

Voorafgaand aan dit gesprek vragen we je om een kleine test m.b.t. je huidige kennisniveau op ons kantoor in te vullen.

Wanneer je met de auto komt dan kun je parkeren bij het Holiday Inn Hotel tegenover ons kantoor.

Indien wij besluiten de procedure te continueren en jij daar uiteraard ook toe bereid bent, volgt een tweede gesprek of een aanbieding binnen tien dagen.

Voor meer informatie over ons bedrijf kun je onze website raadplegen: http://www.aviva-it.nl of http://www.werkenbijaviva.nl.

dus ik ging me er op voorbereiden door al mijn getuigschriften en mijn certificaten mee te nemen. Ik had ook een gesprek gehouden met mijn leraar dat ik eindelijk een goede plek had gevonden waar ik voor een gesprek was uitgenodigd en kreeg ik opeens de dag voor mijn afspraak dit mailtje.

Beste (Naam),

Helaas moet ik onze afspraak voor morgen afzeggen. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat wij op dit moment geen plek hebben voor stagiares.

Wij hebben dit wel weer rond september mocht je rond die tijd nog op zoek zijn naar een stage plaats dan hoor ik graag van je.

Veel succes bij het vinden van een stage plaats.

Met vriendelijke groet,

ik heb dit nog nooit meegemaakt ik hoop dat jullie niet dezelfde fout maken en daar ook gaan solliciteren ;)

[mbr]*knip iets wat op omgekeerde werving lijkt*[/]
Ik vind dat dit ook veel zegt over het bedrijf waar je bij solliciteert, heb dit ook een meegemaakt bij Getronics toen ik daar solliciteerde (een uur van te voren kreeg ik belletje dat het sollicitatiegesprek niet door ging, dat is dit nog netjes).

Inmiddels ken ik een juridisch directeur bij Getronics en hij gaat die mensen die dat toen hebben gedaan hard aanpakken ;).

Verwijderd

guidovb999 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:51:
[...]

Inmiddels ken ik een juridisch directeur bij Getronics en hij gaat die mensen die dat toen hebben gedaan hard aanpakken ;).
?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

guidovb999 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:51:
[...]
:?
Waarom zou je hier achter aan willen zitten? En waarom iemand hard aanpakken??? Beetje raar imo. Dit is toch gewoon netjes om iemand te vertellen dat het 'niet meer nodig is'?

Maar goed, dit is eerder topickaping dan het werkelijk zal toevoegen aan de discussie van Aviva.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Refro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:48
Shit happens en dit is dan nog een enigsinds nette manier. Voor mijn eerste stage was alles geregeld en toen belde ze 1 week van te voren dat er toch geen plaats was en het hele feest niet door ging. Is effe balen maar daar kom je ook wel weer overheen.

Verwijderd

Ik weet in ieder geval 1 ding: als een AVIVA medewerker dit leest zullen ze erg blij zijn dat ze jou niet hebben aangenomen.... Welk bedrijf wil nou een werknemer die bij de eerste tegenslag meteen publiekelijk het bedrijf 'aan de schandpaal' nagelt

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:49
Wees inderdaad blij dat ze je nog op tijd hebben bericht dat ze toch van het gesprek afzien. Het zal wel vaker voorkomen, dat je een afspraak hebt en dat deze afgezegd wordt. Enne.. stageplekken zijn volgens mij overal te vinden. Schrijf anders gewoon wat bedrijven aan.

Het kan inderdaad nog erger:

Mijn vriendin had een sollicitatiegesprek. Eén uur van te voren kreeg ze een telefoontje dat het gesprek verplaatst werd. Kijk, een uur van te voren is wel heel kort dag, maar toch op zich netjes dat ze nog gebeld hebben.

• Atomsk
  • Laatst online: 15-11 03:08
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:07:
:') Welkom in het echte leven. *knip rest van de flame

[ Voor 13% gewijzigd door Rukapul op 13-03-2008 22:55 ]

_██_
(ಠ_ృ)

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

*knip kansloze reply*

[ Voor 91% gewijzigd door Rukapul op 13-03-2008 22:56 ]

• tilt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10-2022

tilt

PSN: tilt1080

Atomsk schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 10:11:
[...]

:') Welkom in het echte leven.
Het zal een schok voor je zijn, maar de wereld daait niet alleen om jou.
de wereld draait idd niet om 1 persoon maar ethiek mogen de meesrte menens wel leren

en wat betreft een dergelijk 'bounce' mail, je kunt ook na bellen en vragen wat de reden hier van is, als ze je dan afwimpelen dan geen tijd meer aan besteden

• Mirreke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-12-2021

Mirreke

Winter Time

nextware schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:56:
Wees inderdaad blij dat ze je nog op tijd hebben bericht dat ze toch van het gesprek afzien. Het zal wel vaker voorkomen, dat je een afspraak hebt en dat deze afgezegd wordt. Enne.. stageplekken zijn volgens mij overal te vinden. Schrijf anders gewoon wat bedrijven aan.

Het kan inderdaad nog erger:

Mijn vriendin had een sollicitatiegesprek. Eén uur van te voren kreeg ze een telefoontje dat het gesprek verplaatst werd. Kijk, een uur van te voren is wel heel kort dag, maar toch op zich netjes dat ze nog gebeld hebben.
Een uur :P Het was minder dan 40minuten voor de afspraak, had mezelf gedouched netjes aangekleed en hoefde enkel nog mijn schoenen aan te doen en in de auto te stappen :S
Heb overigen afgelopen week dat betreffende afdelingshoofd eens even goed gezegd wat ik van hun manier van zaken doen vond: 5 weken terug 1e contact zou afspraak worden gemaakt voor gesprek de week erna, pas donderdag de andere week gebeld voor een afspraak voor weer een week erna op woensdag, die woensdag werd ik dus 40min van te voren afgebeld en werd de afspraak gemaakt dat ik die dag en anders uiterlijk de volgende dag gebeld zou worden voor een afspraak, dat werd dus de andere week maandag het gesprek vond plaats de andere week donderdag, er zou teruggebeld worden die vrijdag er na of toch uiterlijk begin de daarop volgende week en dat werd dus 1,5 week later :S en uiteindelijk nog afgewezen ook omdat ze denken dat ik te jong en iets te onervaren ben om de verantwoordelijkheid te dragen voor het voeren van mediation gesprekken (uhm hallo Lees mijn cv dan! daar staat mijn geboortedatum op en ook mijn werkervaring (incl mediationgesprekken :S )

Maar goed voor ik het topic kaap: TS wat ik met mijn verhaaltje dus wil aangeven het kan veel erger! Wees blij dat ze je netjes een dag van te voren een mail sturen om het af te zeggen dan dat ze je voor jan met de korte achternaam dat eind laten reizen om bij ze op gesprek te komen en je later om een onzinnige reden afwijzen. En er zijn genoeg bedrijven waar je met een ict opleiding stage kan lopen! Gewoon even goed zoeken!

Verwijderd

Nou niet netjes van ze Moltisanti maar wat bij mij gebeurde is pas vreemd.... >:)

Ik heb dus laatst een gesprek gehad voor een stageplaats bij Aviva :9 . Wat ik wel vreemd vind is dat ik in mijn motivatie van te voren had geschreven (nou eerder getypt haha) dat ik PER DIRECT naar een stageplaats zocht. Dus een dagje erna werd ik uitgenodigd voor een gesprek en om een toets te maken. Zo gezegd zo gedaan legde ik een toets af en mij werd er verteld dat ik dit goed had gemaakt en toen werd mij ook verteld dat ze geen ruimte meer voor stagiaires hebben sinds begin Februari en dat ik het weer ''mischien'' in September kan proberen. Dus mijn vraag is '' why the hell did they invited me? '' |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2008 07:14 ]

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 14:17
Gewoon AVIVA van je toekomstige lijstje afschrappen en klaar ermee. Het is enorm lastig om een goede stage plaats te regelen en als ze je eerst willen helpen en dan zo´n beetje last minute afblazen heb je als student een probleem.
Overigens komt zoiets wel overal helaas voor, ik heb dagelijks met onderaannemers te maken en soms haalt eentje zich ook zoiets in zijn hoofd onder het motto te druk. Geen probleem ik haal ze dan wel van mijn excell sheet af voor toekomstige projecten. Ik kan me er zelf ook enorm aan ergeren als mensen hun afspraken niet nakomen.

• Atomsk
  • Laatst online: 15-11 03:08
Ook leuk als ze je laten weten dat er nog een interne kandidaat is op een sollicitatiegesprek. :/ Ik heb dan zoiets van: beslis éérst of je die interne kandidaat wil en zo nee, nodig dán pas externe kandidaten uit. Intern gaat namelijk altijd voor, wanneer deze ook maar enigszins geschikt is, waardoor je als externe kandidaat er vrijwel zeker van kunt zijn dat je voor niks bent langs gekomen. :(

In de praktijk kun je echter weinig anders doen dan beleefd blijven en het toch proberen. Tenzij er enorm veel vraag is naar je natuurlijk, maar dan zul je ook niet snel voor een kansloos gesprek worden uitgenodigd.

_██_
(ಠ_ృ)

Verwijderd

Kan je alleen maar zeggen dat je blij moet zijn dat je daar niet kon werken;)
ex aviva werknemer

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 22:20
Atomsk schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:19:
Ook leuk als ze je laten weten dat er nog een interne kandidaat is op een sollicitatiegesprek. :/ Ik heb dan zoiets van: beslis éérst of je die interne kandidaat wil en zo nee, nodig dán pas externe kandidaten uit. Intern gaat namelijk altijd voor, wanneer deze ook maar enigszins geschikt is, waardoor je als externe kandidaat er vrijwel zeker van kunt zijn dat je voor niks bent langs gekomen. :(

In de praktijk kun je echter weinig anders doen dan beleefd blijven en het toch proberen. Tenzij er enorm veel vraag is naar je natuurlijk, maar dan zul je ook niet snel voor een kansloos gesprek worden uitgenodigd.
Misschien wouden ze weten of ze een betere kandidaat konden vinden ipv de interne kandidaat.

Overig hoop ik voor TS dat ze zijn username niet kunnen koppelen aan zijn eigen identiteit.....Als ik als HR persoon dit soort teksten van een kandiaat terug vind op het internet weet ik zeker dat ik hem niet uitnodig.

Welkom in de grote mensenwereld :o

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 23:50

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Welkom in een topic van maart 2008 :+

Waarom? Omdat het kan!!

• Rukapul
  • Laatst online: 13:45
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:54:
Kan je alleen maar zeggen dat je blij moet zijn dat je daar niet kon werken;)
ex aviva werknemer
Welkom op GoT.

Je hebt een topic van meer dan een jaar oud gekicked met een vrijwel inhoudsloze mededeling. Dat is niet de bedoeling.

Ik sluit dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.