ik kan vanaf thuis mijn eigen website niet benaderen,
terwijl het bij andere mensen wel gewoon werkt.
het gaat om www.itenius.nl, wekrt niet hier thuis, werkt niet op school, bij een vriend van mij werkt het wel. en bij een andere weer niet.
ikheb zelf XS4all, school ook, vriend van me heeft @home (werkt ook niet). via kpnplanet bij familie werkt het ook//
vreemde situatie en waar kan het probleem zitten?
sorry
had ik ff niet aangedacht
webhost Nimio.nl
die zeggen ook dat er niks aan de hand is (krijg een niet zo prettig mailtje van de helpdesk
)
ik kan van de nietwerkende locaties NIET pingen naar de website (krijg wel het IP terug maar kan niet pingen). NS lookup gaat naar resolve.xs4all.nl en dan een timeout
tracert gaat via router naar, babyxl, naar xs4all, dan een timeout...
domein staat al 2 jaar denk ik op de server nog NOOIT downtime gehad
terwijl het bij andere mensen wel gewoon werkt.
het gaat om www.itenius.nl, wekrt niet hier thuis, werkt niet op school, bij een vriend van mij werkt het wel. en bij een andere weer niet.
ikheb zelf XS4all, school ook, vriend van me heeft @home (werkt ook niet). via kpnplanet bij familie werkt het ook//
vreemde situatie en waar kan het probleem zitten?
sorry
had ik ff niet aangedacht
webhost Nimio.nl
die zeggen ook dat er niks aan de hand is (krijg een niet zo prettig mailtje van de helpdesk
ik kan van de nietwerkende locaties NIET pingen naar de website (krijg wel het IP terug maar kan niet pingen). NS lookup gaat naar resolve.xs4all.nl en dan een timeout
tracert gaat via router naar, babyxl, naar xs4all, dan een timeout...
domein staat al 2 jaar denk ik op de server nog NOOIT downtime gehad
[ Voor 36% gewijzigd door Reloader op 11-03-2008 18:27 ]