Toon posts:

Flat Out 2 Rare Crash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Gamers,

Ik heb een heel raar probleem. Ik heb na een format even vista Ultimate 32bit erop gezet en alles werkt prima. Ik heb verder geen last van driver problemen of wat dan ook.

Alleen flatout 2 doet raar, ik kan het spel gewoon normaal installeren, dat verloopt normaal en ook het spelen gaat helemaal normaal. hapert niet of wat dan ook. maar als ik het spel afsluit krijg ik eenmaal op het windows scherm de melding: flatout 2 werkt niet meer. en en daarna de vraag of ik het af wil sluiten. Dus gewoon de melding dat het spel vast loopt ofsow maar alleen als ik het spel al wil afsluiten.

Opzich is het dus niet zon ramp, moet steeds even met taakbeheer flatout 2 afsluiten (omdat ik me cursor niet meer zie en niet op programma afsluiten kan klikken) maar misschien weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen, ik heb al geprobeerd het spel te herinstalleren maar dat veranderd niks (sterker nog zelfs na een herinstallatie van windows, die nodig was voor iets anders, hou ik hetzelfde probleem.)

M.v.g.

Dennis Bennik

Verwijderd

zet dit even in het andere spielerij-forum ;)

Verwijderd

Topicstarter
als ik zou weten hoe :P

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:19:
zet dit even in het andere spielerij-forum ;)
Goeie tip, mensen vragen te crossposten! 8)7

Ik heb hem even voor je gemoved naar Spielerij - Problemen & Vragen :)

Verwijderd

Topicstarter
heel erg bedankt, ik had al gezocht maar ik kon niks vinden waarmee ik de post kon verplaatsen, dus vandaar :P

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand hier met hetzelfde probleem? :S inmiddels ben ik niet egt verder. Ik heb de dvd versie nu geprobeerd, ik had eerst de cd versie. maar het probleem is nog hetzelfde. het moet trouwens wel iets met vista zijn, want met exact dezelfde pc maar met windows xp media center erop heb ik nooit problemen gehad.

iemand een idee?

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-11 12:37

Krizzie

Progressive Music \o/

Is er geen patch beschikbaar ofzo, welke mogelijke problemen met Vista oplost? :)

Hoewel flatout 2 bij mij gewoon goed werkt onder Vista Ultimate 64bit.

Geluidswolk

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Compatibility mode al eens geprobeerd?

In deeze zin staan drie fauten

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog niet gekeken naar patches. maar het vreemde is dat het bij iedereen die ik ken die ook vista 32bit heeft gewoon perfect werkt.

En hoe doe ik die Compatibility mode?
Pagina: 1