Toon posts:

Samenstelling Goede Game PC

Pagina: 1
Acties:
  • 589 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ben nieuw hier, en weet eigenlijk niet of dit topic hier hoord (zo niet merk ik het vanzelf wel) ;)

Mijn vraag is nogal uitgebreid, namelijk met welke onderdelen stel je een goede Game-pc samen? Binnenkort ben ik van plan om deze namelijk te kopen maar na lang zoeken op het internet kan ik nog steeds geen goede beoordeling maken van alle processors, grafische kaarten, verschillende soorten intern geheugen en ga zo maar door.

Wat ik wel te weten gekomen ben is dat een een Core 2 quad nog niet veel zin heeft omdat veel spellen hiervoor nog niet geprogrammeerd zijn? Daarom zat ik zelf meer te denken aan een Core 2 Duo, maar welk type? :?

Over de grafische kaart kan ik duidelijk zijn, deze moet gewoon super goed zijn, ook wel belangrijk is dat die cross-fire of zoiets ondersteund. (Zodat ik later nog kan uitbreiden)

Van moederborden heb ik ook niet veel kaas gegeten, klopt het dat de X38 chipset een hele goede is? Het is iig belangrijk dat het moederbord die eigenschappen heeft die het gamen verbeteren.

Dit zijn denk wel ff de 3 belangrijkste elementen van mijn nieuwe computer waar ik graag advies over zou willen.

Het budget is in totaal € 1000,- voor alleen de kast, verder geen monitor nix. Dit is meer een richtlijn, kan dus van afgeweken worden.

Ik hoor het wel, alvast bedankt!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:51
Nee dit soort topics word niet (meer) toegestaan. Zie hier. Check de BBG op de frontpage.

[ Voor 10% gewijzigd door asfaloth_arwen op 11-03-2008 16:55 ]

Specs

• DataCracker
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 08:47
Je topic hoort hier te staan.

Verwijderd

Topicstarter
Okeej sorry, maar hoe doe ik dat? Mag er daar wel over gediscussieërd worden?

Of moet ik dat ff aanvragen?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 17:01 ]

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Frontpage BBG
En zelfs een artikel van Tom's Hardware waarin een game-pc van 1000 dollar staat :)
/edit: Zie net dat dat artikel van 2004 is :|.
De BBG is iig wel goed te gebruiken...

Je kan een topicreport aanvragen, maar meestal wordt een topic als dit binnen korte tijd gesloten.

[ Voor 32% gewijzigd door sajoku op 11-03-2008 17:02 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 11:41

Turkish

zhé germans

Screenshot! welkom op GoT :)

Zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen

In CSL hebben we sinds kort de policy Wat is er nu anders in CSL? en daarmee zijn dit soort topics niet langer toegestaan.

We verwachten van een beetje tweaker dat hij/zij zelf prima in staat is om met de hulpmiddelen die tegenwoordig op het net te vinden zijn om een pc te kunnen samenstellen/kiezen.

Dit topic gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.