• biowolf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-03 18:49
Ik heb een raar probleem met een tv out van een nvidia geforce mx 420

Er zit op deze kaart een svideo ingang voor een 6 aderige kabel, Nou werkt de tv out prima met een 4 aderige kabel.
Maar het probleem is dat ik er een draadloze zender aan wil hangen die alleen een 6 anderige kabel heeft. En deze pakt hij dus niet.
Ik heb deze pc net opnieuw geinstalleerd en voor de install heeft hij het altijd gedaan.

Ik heb zelf al andere drivers geprobeerd en dat werkt niet ook geforceerde detectie werkt niet
Heeft iemand hier ervaringen mee?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

"Ik pak hem niet!" is geen foutmelding. Wat gebeurt er wél, wat staat er op je scherm?

En heeft dat draadloze zendapparaat niet zelf een driver nodig?

[ Voor 9% gewijzigd door CodeCaster op 11-03-2008 16:54 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• biowolf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-03 18:49
CodeCaster schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 16:54:
"Ik pak hem niet!" is geen foutmelding. Wat gebeurt er wél, wat staat er op je scherm?

En heeft dat draadloze zendapparaat niet zelf een driver nodig?
Er gebeurd niets , ik krijg geen melding of iets in die richting.
En zodra ik de kabel omwissel voor een 4 aderige werkt hij wel meteen.
Ik heb zelf het idee dat het signaal verkeerd is voor een 6 aderige kabel maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten omzetten

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04 02:11
Neem de De grote tv-out FAQ eens helemaal door, vermeldt bij iedere aangedragen oplossing aldaar wat het resultaat was of als je hem niet uitvoer welke verklaring er dan voor is dat dit niet nodig is.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S