Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Media player 11 verkeerde Albumhoes

Pagina: 1
Acties:

• LenNerd
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-10 14:07
Ik word gek!!

Wat ik ook doe; WMP 11 blijft bij sommige albums het verkeerde plaatje als albumart (albumhoes) tonen. Het gekke is; hij vertoont 1 plaatje van 1 hoes (Anouk;Update) op allerlei andere albums. Random maar wel consistent. Dus ik weet niet waarom maar altijd op dezelfde albums.
Na tevergeefs gekloot te hebben in WMP heb ik dit gedaan:

Ik heb alle bestanden uit de Library (Bibliotheek) gehaald,
Alles geimporteerd in MediaMonkey.
Alle albums met MediaMonkey bewerkt zodat overal de juiste albumhoes zichtbaar was.
Alle bestanden weer in WMP geimporteerd.

Resultaat: nog steeds hetzelfde probleem.

(Ik heb bij de albums waarbij het fout gaat in Mediamonkey gekeken naar de albumart-properties en MediaMonkey geeft weer dat er geen afbeelding aan het album gekoppeld is..)

Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate

• LenNerd
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-10 14:07
Nou ja.. Helaas geen reacties maar mocht iemand hier ooit zoeken:

Ik heb uiteindelijk met Mp3Tag (Freeware) handmatig alle albumart aan de losse files gelinkt.
't was wel een pokkewerk maar 't voordeel is dat ze nu 'in de mp3-files gebakken zitten' en dus zelfs Vista of WMP er geen gekke dingen meer bij durft te bedenken.
De Album art zelf heb ik gewoon steeds gegoogled bij de afbeeldingensectie. Ging opzich best snel.

C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate