user @ frontpage plaatst onnodige flamerige reacties.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Sinds de invoering van de korte reviews op de frontpage vinden sommige mensen het blijkbaar nodig om als een gek te schreeuwen dat ze het er niet mee eens zijn, zoals de user [Verwijderde gebruiker].

De reacties die hij plaatst zijn nogal sfeerverpestend te noemen, gezien ze totaal geen bijdrage leveren en op mij nogal flamerig overkomen. Zoals bijvoorbeeld de volgende reacties:

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2485934
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2485432
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2484110
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2467431

En verder stond er nog eentje op mijn E8400 beoordeling (die per ongeluk is verwijderd door een FP-admin wegens een misverstandje).

Is het mogelijk hier wat aan te doen. Deze user heeft in een mail naar mij zelf al aangegeven met dit soort flames/kritiek door te blijven gaan, iets wat me niet echt wenselijk lijkt. Kan een mod of FP-admin hem er niet eens op wijzen dat zijn gedrag niet echt wenselijk is.

[ Voor 23% gewijzigd door TERW_DAN op 11-03-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Meer iets voor de /PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Ah, dank voor het verplaatsen :) ik dacht dat sinds kort ook dit in SeM thuishoorde gezien de vorige MED: Reshuffle feedbackfora, vandaar dat ik het daar had neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
Terw_Dan schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:37:
Sinds de invoering van de korte reviews op de frontpage vinden sommige mensen het blijkbaar nodig om als een gek te schreeuwen dat ze het er niet mee eens zijn, zoals de user [Verwijderde gebruiker].

Is het mogelijk hier wat aan te doen. Deze user heeft in een mail naar mij zelf al aangegeven met dit soort flames/kritiek door te blijven gaan, iets wat me niet echt wenselijk lijkt.
Irritant ja, kan je ook weinig mee als reviewer lijkt me.
En zou het misschien verstandig zijn om de mogelijkheid reacties te plaatsen op beoordelingen (dus de korte reviews) uit te schakelen. Als mensen iets te melden hebben dan kunnen ze dat prima in een eigen review doen lijkt me, en op alleen een beoordeling is het niet zo heel interessant om te discussieren. Dit lijkt me misschien meer iets voor LA, gezien het over de policy gaat, maar misschien dat het interessant is om over na te denken gezien dit soort reacties.
Ook eens, als je een beoordeling maakt geeft dit eigenlijk al aan dat je geen tijd/energie/zin hebt om een volledige review te schrijven. Het lijkt me ook logisch dat datzelfde dan ook geldt voor het beantwoorden van reacties. Dan lijkt het me niet zinnig om reacties aan te hebben staan.
Een andere mogelijkheid is dat de user in kwestie nog geen review geschreven omdat hij wil wachten totdat hij meer ervaring met het product heeft maar voorlopig alvast een beoordeling heeft gegeven. Dan zijn reacties misschien wel handig omdat naarmate de reviewer meer ervaring opdoet, hij mensen beter kan informeren.
Een mogelijkheid zou zijn om de reviewer bij het plaatsen van de review de keuze te geven of hij wil reageren op reacties of niet, dan weten de lezers ook direct waar ze aan toe zijn. Als je dan "nee" hebt geantwoord kunnen lezers ook geen reacties geven, pas als de reviewer de beoordeling uitbreid tot een complete review kan hij de mogelijkheid weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
J.J.K. schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:55:
[...]

Ook eens, als je een beoordeling maakt geeft dit eigenlijk al aan dat je geen tijd/energie/zin hebt om een volledige review te schrijven. Het lijkt me ook logisch dat datzelfde dan ook geldt voor het beantwoorden van reacties. Dan lijkt het me niet zinnig om reacties aan te hebben staan.
Idd, ik had eerst een beoordeling staan van een E8400, omdat ik nog van plan was die later uit te breiden naar een volledige review (wat ik gisteren ook gedaan heb). Dat er dan usercommentaar tussen staat dat echt 0,0 toevoegd lijkt me niet wenselijk te noemen.