The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Dit riekt naar een 17" of 19" TFT scherm, ik denk dat de kans heel erg klein is dat deze de (verplichte) HDCP encryptie van BluRay ondersteunt.Acer 1280 x 1024.
Je Pioneer plasma met HDMI zou dit wel moeten kunnen, probeer het daar maar eens op uit.
Is dit werkelijk verplicht voor een scherm? De videokaart ondersteund het wel iig.Madshark schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:34:
[...]
Dit riekt naar een 17" of 19" TFT scherm, ik denk dat de kans heel erg klein is dat deze de (verplichte) HDCP encryptie van BluRay ondersteunt.
Je Pioneer plasma met HDMI zou dit wel moeten kunnen, probeer het daar maar eens op uit.
Pentaxiaan
Als je perse op de Acer ook wilt kijken, probeer anyDVD HD eens, deze haalt het HDCP gebeuren ertussen uit en maakt het mogelijk om via vga/dvi films te kijken.MrFl0ppY schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:23:
Dag mede GoT'ers, ik zit met een klein probleempje. Heb voor iemand een computer in elkaar gezet met daarin een 3870 en een blu ray brander. Nu gaat het fout als diegene een blu ray af wil spelen. Of hij krijgt beeld met blokkjes erin (ik denk dat de film niet goed refreshed wordt) of als ik hardware acceleration aanzet in powerDVD, krijgt hij helemaal zwart beeld.
De schermen staan als volgt:
Pioneer Plasma op FullHD via HDMI
Acer 1280 x 1024.
Video alleen nog geprobeerd op de acer.
Met DVD's gaat het overigens gewoon perfect. Heb de nieuwste ATI drivers ook geprobeerd.
Ik denk zelf dat hardware acceleration aan moet staan maar ik snap niet waarom hij dan zwart beeld geeft. Dus als iemand een idee heeft?
thnx in advance
GetaGrip is net een mens.......
DVI kan ook HDCP hoor (zolang het maar ingebouwd is in het scherm). Mijn 26" Acer AL2623W scherm heeft HDCP support op de DVI poort namelijk.GetaGrip schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:21:
[...]
Als je perse op de Acer ook wilt kijken, probeer anyDVD HD eens, deze haalt het HDCP gebeuren ertussen uit en maakt het mogelijk om via vga/dvi films te kijken.
[ Voor 5% gewijzigd door BiG-GuY op 12-03-2008 09:52 ]
Ja dat ik ook. AnyDVD HD heb ik daarom ook geinstalleerd. De AACS is daarmee wel uitgeschakeld maar ik ondervindt nog steeds problemen met de video/audio. Is er eigenlijk wel een goede vervanger voor powerDVD als het aankomt op Blu Ray?GetaGrip schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:21:
[...]
Als je perse op de Acer ook wilt kijken, probeer anyDVD HD eens, deze haalt het HDCP gebeuren ertussen uit en maakt het mogelijk om via vga/dvi films te kijken.
AACS is geen HDCP. HDCP is een encryptie tussen videoprocessor en display. Volgens Bluray (en HD-DVD) norm is deze verplicht.MrFl0ppY schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:04:
[...]
Ja dat ik ook. AnyDVD HD heb ik daarom ook geinstalleerd. De AACS is daarmee wel uitgeschakeld maar ik ondervindt nog steeds problemen met de video/audio. Is er eigenlijk wel een goede vervanger voor powerDVD als het aankomt op Blu Ray?
Test het anders eens op je HDMI TV.
Oke... en wat voor verversingssnelheid draai je dan?- 50/60/25 etc. want dat vertel je dus niet.MrFl0ppY schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:04:
[...]
Ja dat ik ook. AnyDVD HD heb ik daarom ook geinstalleerd. De AACS is daarmee wel uitgeschakeld maar ik ondervindt nog steeds problemen met de video/audio. Is er eigenlijk wel een goede vervanger voor powerDVD als het aankomt op Blu Ray?
Edit: klein linkje te info
[ Voor 9% gewijzigd door GetaGrip op 12-03-2008 14:34 . Reden: xtra info ]
Je krijgt nog meer verplicht leesvoer, hahaha lijkt wel huiswerkMrFl0ppY schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:53:
60hz. Kan helaas zo 1,2,3 niet proberen op de tv omdat ik op een afstandje woon en diegene er de ballen verstand van heeft. Maar thnx iig voor de tips. Wist niet waar het aan kon liggen
http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=173940
http://www.high-techproductions.com/pal,ntsc.htm
Hoop dat je d'r aan uitkomt