Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hee jongens mag straks in mei een nieuwe telefoon uitkiezen maar weet nog steeds me god niet welke ik zou moeten kiezen hoop dat jullie me kunnen helpen een beetje. Ik heb alleen wel een aantal eisen:
- Ik wil snel/makkelijk kunnen internetten
- groot touchscreen(zoiets als viewty of groter)
- en toetsenbord erbij hoeft niet zou makkelijk zijn
- wil hem ook als MP3 speler gerbuiken dus ook veel geheugen

hoop dat jullie kunnen helpen

MVG

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 22:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je uberhaupt wel gezocht in PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie? Kijk eens naar de HTC Touch II, dat is toch wel makkelijk te vinden :)

[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 11-03-2008 12:43 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
ja had al zitten kijken op newmobile maar ik weet niet of bv de kwaliteit van die LG wel goed is en hoe der rest van de mobieltjes zijn in gebruik ook. Want zelf vind ik de viewty erg dik maar weet laat maar zeggen weinig over kwaliteit van de vreschillende telefoons en gebruikelijkvriendelijkheid zoals smse met die LG is dat te doen? en HTC goed merk? goede kwaliteit? fijn in omgang?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:49:
ja had al zitten kijken op newmobile maar ik weet niet of bv de kwaliteit van die LG wel goed is en hoe der rest van de mobieltjes zijn in gebruik ook. Want zelf vind ik de viewty erg dik maar weet laat maar zeggen weinig over kwaliteit van de vreschillende telefoons en gebruikelijkvriendelijkheid zoals smse met die LG is dat te doen? en HTC goed merk? goede kwaliteit? fijn in omgang?
Er zijn in PSGG een hoop grote topics over een hoop apparaten. Ik zou je willen aanraden die eens door te lezen. Over de apparaten van LG en HTC is namelijk genoeg te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik dacht als jullie nou een aantal goede apparaten konden geven ging ik juist aan de hand daarvan informatie opzoeken en mijn keuze maken;) thx voor reakties

Verwijderd

Topicstarter
weten jullie niets dus over kwaliteit van de viewty?

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:52
Niet van mij, want ik heb geen viewty. Het toestel vind ik absoluut niet dik, werkt prettig, sms'en gaat snel, internet werkt goed (ja, dat heb ik zelf wel getest ;))

Lijkt mij een goed toestel ;) en niet zo lelijk als de meeste htc's (maar dat is persoonlijk)

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 11:26

racoon

mooowwww

lees het LG KU990 Viewty topic - Deel 2 even door dan kan je misschien wat meer te weten koemen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:31
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:54:
ja ik dacht als jullie nou een aantal goede apparaten konden geven ging ik juist aan de hand daarvan informatie opzoeken en mijn keuze maken;) thx voor reakties
Beetje de omgekeerde wereld, lijkt me dat er voldoende sites zijn om specificaties van toestellen te vergelijken. Als je dan je keuze beperkt hebt tot enkele toestellen ga je zoeken naar de positieve/negatieve ervaringen per toestel en als je dan nog twijfelt kun je hier posten waartussen je twijfelt en waarom. Wellicht dat dan iemand iets zinnigs kan zeggen.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Lees de tips hierboven door, lees de grote topics door, zoek op Google ... kortom: toon initiatief.

Aangezien dit topic verder geen discussiewaarde heeft, gaat deze op slot.

En dan vergeet ik nog te melden dat we dit soort topics so-wie-so niet willen zien. Met eigen initiatief moet je een eind kunnen komen, als je er maar wat tijd insteekt. Succes met de zoektocht :)

[ Voor 36% gewijzigd door pven op 11-03-2008 14:06 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.