Toon posts:

Wat betekend bitstream2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik begreep dat een bepaalde centrale geen adsl2 heeft. Maar wel bitstream2. Mijn vraag is, wat betekend bitstream2, en wat houdt dat concreet in.

Is het een wel adsl2, alleen een andere naam en van KPN of? En wie kunnen er bitstream2 leveren etc. Ik heb al gezocht op dit forum, en zag dat vooral solcon via bitstream2 levert. Maar wat het precies is, is mij niet duidelijk. Want bij mijn centrale staat adsl2 nee, bitstream2 ja

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:13

racoon

mooowwww

is dit wat je wil weten.

KPN Wholesale ADSL

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Nee, en dat had je zelf ook makkelijk kunnen vinden.

Bitstream2 is het zogeheten 'wholesale'-pakket van KPN, hiermee verkopen/verhuren ze hun lijn aan andere aanbieders, doorgaans Solcon inderdaad.

De snelheden van die abonnementen liggen niet hoger dan de reguliere adsl-verbindingen. Je hebt géén ADSL2.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:12:
Nee, en dat had je zelf ook makkelijk kunnen vinden.

Bitstream2 is het zogeheten 'wholesale'-pakket van KPN, hiermee verkopen/verhuren ze hun lijn aan andere aanbieders, doorgaans Solcon inderdaad.

De snelheden van die abonnementen liggen niet hoger dan de reguliere adsl-verbindingen. Je hebt géén ADSL2.
Okee, bitstream2 is onderdeel van het wholesale pakket. Dat was me duidelijk. ECHTER, ik begrijp dat snelheden tot 20mbit mogelijk zijn? Dus net zo snel als ADSL2?(op 4 mbit na?)

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:11
Het zou kunnen dat het gewoon "gehuurde adsl2" lijnen van KPN zijn.

Het originele Bitstream is het ADSL1 netwerk van KPN, echter onder naam van de provider die de bitstream dienst van KPN afneemt.

Lijkt mij dat Bitstream2 hetzelfde is, echter op het ADSL2 netwerk van KPN.

https://wren.co/join/Devian

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:58

Kettrick

Rantmeister!

CodeCaster schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:12:
... doorgaans Solcon inderdaad....
Er zijn behoorlijk wat ISP's die gebruik maken van bitstream, dit is wel erg kort door de bocht als je het mij vraagt ;)
Pagina: 1