Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Erg vreemd maar het starten van Windows hangt met mijn iPod Nano in z'n docking station.Het BIOS scherm verschijnt, detecteert mijn drives en stopt dan..... Geen foutmelding maar het BIOS scherm blijft staan. Normaal volgt er 1 piepje en dan start windows. Met de Pod in de docking niet dus. Irritant. Wat kan dat veroorzaken?

[ Voor 26% gewijzigd door koekeeghan op 11-03-2008 12:00 ]

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

hmmm,zo uit de losse pols? - je Nano is ingesteld om ook data te bevatten en aangesproken te worden als hard schijf via je Windows Explorer, bios ziet een harde schijf bij opstarten en blijft netjes wachten totdat je Nano wat terug zegt.....

Kijk even in je iTunes, wat je daar hebt ingesteld of bekijk de boot volgorde in je bios en vertel dat hij er niets meer hoeft te doen.

[ Voor 22% gewijzigd door GetaGrip op 11-03-2008 12:19 ]

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Probeert u bios toevallig op te starten vanaf USB apparaten?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
Legacy USB support uitschakelen in je BIOS. Maar wat dit met Windows te maken heeft is mij een raadsel, je zit nog in de POST.

[ Voor 49% gewijzigd door The Realone op 11-03-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
Ja ik denk dat idd meer met de BIOS te maken heeft. De boot sequence staat nu op HDD en CD-ROM. USB legacy staat uit. Maar het probleem doet zich nog steeds voor.

Mijn iPod staat wel als HD ingesteld ja.Maar ik gebruik Anapod Explorer ipv iTunes (rot proggie vindt ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Kijk even in je bios of je een optie ziet om op te starten van usb devices, zo ja.... zet deze dan uit.

Wat betreft je USB legacy, zet dan deze weer terug aan, anders krijg je DIT weer.(bijvoorbeeld)

Cheers, GetaGrip

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
USB legacy heb ik aan gezet, alhoewel ik er geen problemen mee had. Het is een ouder moederbord en toen was er geen boot van USB. Na een firmware update kan ik wel USB in de boot sequence aanzetten, maar dat staat juist uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is toch echt niet Windows gerelateerd, maar hardware/BIOS .

Dat je er Windows op draait is niet reden genoeg om het dan maar hier neer te zetten.
Dan nog: Je vertelt hoegenaamd niks over het moederbord in kwestie, en dat is in dit geval wel essentiële informatie :)

mv topic > PMG

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
Het is een MSI KT4V moederbord.

Pagina: 1