Toon posts:

PHPlist werkt niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij hoort dit hier thuis aangezien het server software is..

Ik heb 1600 abonnee's en wil af en toe eens een nieuwsbriefje versturen. Ik heb PHPlist geïnstalleerd op de server en dan alle abo's geimporteerd. Telkens als ik een test nieuwsbrief naar alleen mezelf stuur, krijg ik er 2, eentje met layout en eentje met alleen maar tekst. Na wat 'layouten' heb ik de nieuwsbrief verstuurd. Maar wat blijkt? Alleen ik (eerste in de lijst van abo's) heeft een nieuwsbrief met de layout gekregen, andere alleen maar tekst, en de meeste gewoon helemaal niets. Toen het verzenden voltooid was kreeg ik een fout dat er iets fout ingesteld was (weet niet meer wat), maar er was een log naar mijn mail gestuurd. Ik check mijn mail maar daarin staat dat alle 1600 mails succesvol geprocessed zijn in een halfuur.

Iemand een idee wat dat hier allemaal is? Of een andere gratise oplossing die wel deftig werkt?

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-02 21:49
misschien wordt je nieuwsbrief (misschien terecht :+) gezien als spam?

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
Dat dacht ik ook, maar bij verschillende vrienden ben ik gaan kijken in hun mailbox en de mail zat zelf niet bij ongewenst of junk, dus vind ik dat maar beetje raar..

Maar dat vind ik nog niet zo erg dat het aanzien wordt als spam, maar het ergste was dat hij gewoon de tekst versie naar iedereen stuurde ipv mijn mooie layout :(