Ik weet dat deze foutmelding al vaker is aangekaart, maar ik heb nog geen duidelijk antwoorden kunnen vinden.
Het probleem is als volgt. 2 netwerk printers hier op de zaak (HP 4250TN en 4250N) geven op een paar PC's een error als ik in meervoud iets afdruk in excel. De eerste afdruk komt er gewoon goed uit en op de volgende blaadjes komt de error:
PCL XL error
Subsystem: KERNEL
Error: IllegalOperatorSequence
Operator: EndChar
Position: 23 (na andere drivers position 63)
Zover ik weet kan het aan de PCL 5 of 6 drivers liggen, of kan het nog ergens anders aan liggen? Zover heb ik dit gevonden >klik<
Ik ben niet echt een ICT man dus ik kan het niet helemaal precies ontcijferen wat ze er mee bedoelen
Alvast bedank voor de reacties.
Het probleem is als volgt. 2 netwerk printers hier op de zaak (HP 4250TN en 4250N) geven op een paar PC's een error als ik in meervoud iets afdruk in excel. De eerste afdruk komt er gewoon goed uit en op de volgende blaadjes komt de error:
PCL XL error
Subsystem: KERNEL
Error: IllegalOperatorSequence
Operator: EndChar
Position: 23 (na andere drivers position 63)
Zover ik weet kan het aan de PCL 5 of 6 drivers liggen, of kan het nog ergens anders aan liggen? Zover heb ik dit gevonden >klik<
Ik ben niet echt een ICT man dus ik kan het niet helemaal precies ontcijferen wat ze er mee bedoelen
Alvast bedank voor de reacties.
[ Voor 20% gewijzigd door KappeNou op 11-03-2008 09:26 ]