Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Foutmelding Meervoud printen in Excel met HP laser 4250tn

Pagina: 1
Acties:

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-11 00:35
Ik weet dat deze foutmelding al vaker is aangekaart, maar ik heb nog geen duidelijk antwoorden kunnen vinden.
Het probleem is als volgt. 2 netwerk printers hier op de zaak (HP 4250TN en 4250N) geven op een paar PC's een error als ik in meervoud iets afdruk in excel. De eerste afdruk komt er gewoon goed uit en op de volgende blaadjes komt de error:

PCL XL error

Subsystem: KERNEL

Error: IllegalOperatorSequence

Operator: EndChar

Position: 23 (na andere drivers position 63)

Zover ik weet kan het aan de PCL 5 of 6 drivers liggen, of kan het nog ergens anders aan liggen? Zover heb ik dit gevonden >klik<
Ik ben niet echt een ICT man dus ik kan het niet helemaal precies ontcijferen wat ze er mee bedoelen ;)

Alvast bedank voor de reacties.

[ Voor 20% gewijzigd door KappeNou op 11-03-2008 09:26 ]

>PC specs<

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het is een pcl6-error. Werkt alles met PCL5 wel goed? Ik heb in een terminal server omgeving ook wel eens dit soort erg wazige problemen gehad met dit specifieke model printer en ben toen teruggeschakeld naar de PCL5 drivers.

[ Voor 7% gewijzigd door sanfranjake op 11-03-2008 23:59 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-11 00:35
Het probleem is dat ons extern ingehuurde IT bedrijf zegt dat zei geen andere versie van de drivers mogen installeren. Want de drivers zijn via het netwerk ofzo?
Weet jij misschien waar die drivers geinstalleerd staan bij een netwerk met 1580 gevonden printers? :> (dit is onder meerdere locaties)

[ Voor 27% gewijzigd door KappeNou op 12-03-2008 08:33 ]

>PC specs<