Beste Tweakers,
Na vele uurtjes onderzoek, tweaken, diverse drivers downloaden en me event log errors opspeuren moet ik helaas het opgeven. Ik krijg mijn hp 1150 met geen mogelijkheid geinstalleerd onder vista.
Bij een vriend van mij de printer eronder gehangen, en hij werdt gelijk en foutloos geinstalleerd. Ik ben ten einde raad en weet geen oplossing meer. Ik heb:
- Diverse drivers geprobeerd
- Handmatige installatie met drivers van HP
- USB kabel ingeplugt en uitgelugt (ik hoor alleen een "kedunk" geluidje verder gebeurd er niks _
- Divers USB poorten geprobeert op mijn computer
- Event logs nagekeken
- Windows geladen met ALLE drivers en utilityes (alles aangezet in msconfig)
- Printer spooler gereset
Het gaat om een hp 1150 laserjet.
Wie weet een oplossing voor dit probleem ik ben ten einde raad, overigens werkt de printer met windows vista NL bij een vriend gelijk als ik de kabel erin plug. Dezelfde kabel heb ik gebruikt bij mijn testen op diverse USB poorten.
Na vele uurtjes onderzoek, tweaken, diverse drivers downloaden en me event log errors opspeuren moet ik helaas het opgeven. Ik krijg mijn hp 1150 met geen mogelijkheid geinstalleerd onder vista.
Bij een vriend van mij de printer eronder gehangen, en hij werdt gelijk en foutloos geinstalleerd. Ik ben ten einde raad en weet geen oplossing meer. Ik heb:
- Diverse drivers geprobeerd
- Handmatige installatie met drivers van HP
- USB kabel ingeplugt en uitgelugt (ik hoor alleen een "kedunk" geluidje verder gebeurd er niks _
- Divers USB poorten geprobeert op mijn computer
- Event logs nagekeken
code:
1
| The document http://www.google.nl/search?hl=nl&q=test, owned by admin, failed to print on printer HP LaserJet 1150. Try to print the document again, or restart the print spooler. Data type: NT EMF 1.008. Size of the spool file in bytes: 3080192. Number of bytes printed: 0. Total number of pages in the document: 2. Number of pages printed: 0. Client computer: \\CREATIVE.[b] Win32 error code returned by the print processor: 2. The system cannot find the file specified.[/b] |
- Windows geladen met ALLE drivers en utilityes (alles aangezet in msconfig)
- Printer spooler gereset
Het gaat om een hp 1150 laserjet.
Wie weet een oplossing voor dit probleem ik ben ten einde raad, overigens werkt de printer met windows vista NL bij een vriend gelijk als ik de kabel erin plug. Dezelfde kabel heb ik gebruikt bij mijn testen op diverse USB poorten.