Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft gaming receiver probleem

Pagina: 1
Acties:

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:28
Hi,

Sinds kort ben ik in het bezit van een microsoft gaming receiver voor op de pc.
Dit handige apparaatje heb ik gekocht zodat ik mijn wireless controller van de 360 op de pc aan kan sluiten om zo mijn spellen te kunnen spelen....maar hij werkt niet op mijn pc. Laatste nieuwe drivers van de microsoft site geprobeerd etc..geen resultaat.

Specs pc:

abit IN9 32x max moederbord
E6850 intel duo cpu
4 gb corsair twin2x geheugen
500gb samsung sata schijf
2 x 8800 gt's
laatste bios versie etc staat er allemaal op.

Zelf heb ik het hier op 2 andere pc's geinstalleerd en het werkt prima.
Zodra ik het op de mijne probeer lijkt het of de 2 apparaatjes met elkaar in conflict zitten.
Ik druk bij beide op de "connectknop" zodat ze elkaar gaan zoeken, maar na +- 2-3 sec knippert de controller gewoon weer verder, kortom hij vind de receiver niet.
Windows zelf zit de receiver wel gewoon perfect. Ik heb gewoon eerst de bijgeleverde software geinstalleerd voordat ik de receiver in de pc plugde. In apparaat beheer wordt het apparaat gewoon keurig gezien.
Het rare is als ik de pc opnieuw opstart en ik laat de controller aan staan hij wel ineens verbinding heeft met de receiver alleen dan werkt hij nog niet. Kalibreren etc doet het niet.
Zelf heb ik aardig wat op google gezeten maar ik lijk (correct me if im wrong) de enige persoon te zijn die dit probleem heeft.

mocht er iets onduidelijk zijn, just ask.

Iemand enig idee? Zoniet, ik heb de hamer en schaar al naast me liggen O-)

EDIT;

Probleem gevonden en ik was niet de enige met dit probleem |:( _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Nyazzin op 11-03-2008 09:45 ]

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:49
miss handig om dan in je post de oplossing te vermelden :)

How are you doing?