Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Kan wel muziek van computer kopieren naar mp3 speler. Kan deze muziek echter niet op speler afspelen.

De overdracht van WMA bestanden van computer naar MP 3 speler gaat wel goed. Kan de opgeslagen muziekbestanden ook terug vinden. De gekopierde MP 3 bestanden staan ook bij het bestandbeheer bij het intern geheugen onder muziek. Als ik echter op de bestanden klik loopt de MP3 speler vast en moet ik de reset knop gebruiken.

Ik heb geen probleem bij het downloaden van afbeeldingen. Deze kan ik gewoon oproepen op de speler. Wie weet de oplossing

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gebeurt dit steeds bij dezelfde mp3-bestanden? Dan zou je kunnen denken aan corrupte files of iets dergelijks.

Welkom op GoT trouwens :) Ik heb je titel iets verduidelijkt.

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt bij geen enkel mp3/WMA bestand. Dus zowel rechtstreeks van CD als opgeslagen muziekbestanden

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-10 19:56
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 23:36:
Het lukt bij geen enkel mp3/WMA bestand. Dus zowel rechtstreeks van CD als opgeslagen muziekbestanden
Welke programma gebruik je om mp3's van je cd te maken?

Verwijderd

Topicstarter
miranon schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 11:41:
[...]

Welke programma gebruik je om mp3's van je cd te maken?
Gewoon het programma wat op de CD bij de Iriver E 100 zat.

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-10 19:56
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:33:
[...]

Gewoon het programma wat op de CD bij de Iriver E 100 zat.
Probeer het dan met RazorLame ivm Lame bijvoorbeeld:
http://www.dors.de/razorlame/docs.php

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aangezien ook niet-geripte mp3'tjes het niet doen lijkt het me niet dat dit verschil gaat maken.

Om uit te sluiten of er in het kopieërproces naar de speler iets misgaat zou je het eens op een andere pc kunnen proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het zowel geprobeerd met een laptop als met een desktop. Op allebei staat Windows XP.
Het kopierproces gaat goed kan de muziekbestanden ook via PC afspelen alleen niet via de mp3 speler. Er is ook nog geen nieuwe software/firmware voor deze mp3 speler.

Wie heeft een andere suggestie?

• jan-martenB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-05-2024
Een andere suggestie:

Misschien heb je bij settings gekozen voor 'nederlands' (als het om de taal gaat). Bij mij liep de speler daarbij continu vast, zodra ik koos voor het muziek menu.
Ik heb daarop het volgende gedaan:
-de speler gereset (met een speld in het 'reset-gaatje')
-daarna meteen naar settings (instellingen). Zorg daarbij dat je toch niet eerst even nog het muziekmenu probeert.
-bij advanced settings, de speler naar de fabrieksinstellingen terugbrenen :+ (default settings).

Ik heb daarna geen last meer gehad en kon alles afspelen. Kortom de nederlandse taalinstelling is kennelijk buggy; de engelse niet.

succes! :+

Verwijderd

Topicstarter
is gelukt. Heel erg bedankt voor de tip
Pagina: 1