Winroute PRO port mapping probleepje

Pagina: 1
Acties:

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 15:40

No13

/me was here

Topicstarter
we zitten hier met 2 pc's achter een win NT4 bak met winroute PRO erop, nu heb ik op mijn pc een FTP server draaien op port 22 en die port dus ook gemapped naar mijn pc, als ik (of wie dan ook) van buitenaf op mijn FTP wil komen wordt er wel geconnect (kan ik in de log van me ftp server zien) maar verders gebeurt er niets of ik krijg de error dat de pc niet bestaat

toen ik diezelfde ftp server (serv-u) op de win NT4 bak zette kon ik er wel op komen, iemand enig idee wat het probleem is?

Oja, er zijn af en toe wel wat mensen die kunnen connecten...maar dat zijn er tot nu toe 2 van de 39

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

ik weet dat als je poort 21 hebt als FTP dat je dan ook poort 20 moet (weet niet of het moet, maar bij mij werkt het beter) mappen, dit is dan vor het dataverkeer. Misschien moet je dus nu poort 21 ook mappen naar je machine toe. Waarom zet je je ftp niet op 21? Als je dan poort 20 en 21 mapt, gaat het vrijwel zeker goed.

Mijn iRacing profiel

• No13

No13

/me was here

Topicstarter
De reden waarom ik dat nu niet heb is omdat op port 21 mijn ftp van me server zat, maar ik zal het proberen, THNX

• No13

No13

/me was here

Topicstarter
Het ziet er naar uit dat het probleem nu is opgelost, THNX

port 19 t/m 22 naar me eigen pc gemapped en de ftp van me server op port 17 laten draaien