Toon posts:

[XP]

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi !

Ik ben bezig een Windows 2003 domein incl. Exchange 2003 op te zetten en nu vroeg ik mij af of XP Home ook gebruik kan maken van deze Exchange 2003 server en de public folders ?

De reden dat ik dit vraag is omdat je XP Home natuurlijk niet lid kunt maken van een domein.

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:27
Als je Outlook installeert kan deze prima inloggen op een exchange server.
Natuurlijk zou je ook nog Outlook Web Access gebruiken, wat, zoals de naam al aangeeft, web based is.

De Public folders kan je ook gebruiken waar je misschien een begruikersnaam en wachtwoord moet opgeven.

Volgens mij had je dit ook wel op het Internet vinden en als je toch al bezig bent, had je het natuurlijk ook gewoon even kunnen proberen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wauw Jim! tis ongelooflijk!
Wat een prachtige titel! En kijk eens! Er staat zowaar een OS tussen haakjes!
:P

Alleen jammer dat de rest ontbreekt, en dat geldt ook voor de delen vooronderzoek en inzet.

Het enige wat niet zal werken is het opslaan van je credentials, maar voor de rest kun je met gebruik van de inloggegevens van het domain verbinden met Exchange - net zoals je dat met fileshares of printers kan.
Zelf uittesten had ook nog prima gekund zelfs - dat je dingen wilt weten is niet erg, maar soms leer je meer van dingen proberen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.