Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pagina nummering in grote topics

Pagina: 1
Acties:

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Het valt me nu eigenlijk pas op, dus geen idee hoe lang dit al is..

Maar de paginanummers achter topics zijn nu langer dan voorheen. Ik vind dat niet echt handig en zeker niet zinvol, je gaat toch nooit naar pagina 13 van een 5000 replies tellend topic dus ik zie het nut er niet van in.

Het nadeel is nu wel dat sommige topics niet meer op 1 regel passen :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

elevator schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:03:
Het valt me nu eigenlijk pas op, dus geen idee hoe lang dit al is..
In ieder geval al sinds deze layout er is ;)
Maar de paginanummers achter topics zijn nu langer dan voorheen.
Er is meer ruimte voor, dus laten we meer nummertjes zien dan in de paarse template ja.
Ik vind dat niet echt handig en zeker niet zinvol, je gaat toch nooit naar pagina 13 van een 5000 replies tellend topic dus ik zie het nut er niet van in.
Misschien vinden anderen het wel nuttig, het zit vziw niet echt in de weg hoor :?
Het nadeel is nu wel dat sommige topics niet meer op 1 regel passen :)
Ik moest daarvoor echt zoeken. Ja, er zijn een paar belachelijk grote topics in een aantal crew-fora waarbij het onderin inderdaad net wrapped. Dat zijn echter uitzonderingen die in de publieke fora (hopelijk) niet zo snel zullen voorkomen (het is een behoorlijk performance drain om bepaalde pagina's in dergelijke topics op te vragen).

Intentionally left blank

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
crisp schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:58:
In ieder geval al sinds deze layout er is ;)

Er is meer ruimte voor, dus laten we meer nummertjes zien dan in de paarse template ja.
Mjah, ik gebruik deze template al heel erg lang dus dat kan het niet zinn.

Het valt me nu opeens op, ook in A61 bijvoorbeeld dus ik kan me haast niet voorstellen dat er niets gewijzigd is? Weet je zeker dat je altijd al 1 2 3 4 5 ... 40 41 42 43 45 afdrukte bijvoorbeeld en niet 1 2 3 .. 42 43 45 ofzo? :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Haven't touched it in over a year...

Voor de topiclistings worden er max 10 paginanummers getoond, met een split is dat 5/5
In messagelistings is de max 16 paginanummers maar blijkbaar zit daar een afrondingsfoutje in want bij de laatste pagina's en bij een double-split worden er 17 getoond. Normaliter is dat echter geen probleem totdat je dik over de 100 pagina's gaat (en dat is echt uitzonderlijk)

Intentionally left blank