Toon posts:

[SABnzbd] Wil niet meer uitpakken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lange tijd gebruik ik al Sabnzbd, maar nu gaat er op mijn MacBook wat mis. Downloaden gaat verder allemaal prima, maar het uitpakken daarna is plotseling een probleem geworden. Ik krijg de volgende melding:

"At least one file failed to be unpacked, skipping"

Ik moet dus alles nog met de hand uitpakken met MacPar deluxe. Gaat ook wel, maar is natuurlijk onhandig. Ik heb versie SABnzbd+ 0.3.0, de automatische app versie. Iemand enig idee waar het probleem zou kunnen zitten?

Draai Leopard 10.5.2

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09-2025
Ligt het aan 1 download, of bij allemaal tegenwoordig?

Verwijderd

Topicstarter
NiteSpeed schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:16:
Ligt het aan 1 download, of bij allemaal tegenwoordig?
Allemaal, helaas.

• FvdM
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Is je schijf misschien bijna vol?

Als je bijvoorbeeld 8 GB moet uitpakken, dan heb je iets van 16 GB + pars vrije ruimte nodig.

Verwijderd

Topicstarter
FvdM schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:37:
Is je schijf misschien bijna vol?

Als je bijvoorbeeld 8 GB moet uitpakken, dan heb je iets van 16 GB + pars vrije ruimte nodig.
Nee, ik heb ruim voldoende ruimte over. Aanvankelijk dacht ik dat het probleem gelegen was in het feit dat ik het op mijn airdisk wilde hebben en er problemen zouden zijn met de snelheid. Maar ook op de harde schijf van mijn macbook heb ik stelselmatig dezelfde errors.

• FvdM
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Geeft ~/.sabnzbd/logs/sabnzbd.log meer details?

[ Voor 28% gewijzigd door FvdM op 10-03-2008 21:44 . Reden: dir erbij ]

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-02 16:17
Ga naar http://br41n.com, en download daar 0.3.1. Ik heb meerdere mensen er over gehoord, en dat zou met de nieuwste versie opgelost moeten zijn.

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:32
Je kan beter Sabnzbd+ pakken, is ook via Google te vinden. De originele versie wordt niet meer bijgehoudern, de + versie is de laatste fork.

• Blaffeh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-02 16:17
Leftblank schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:21:
Je kan beter Sabnzbd+ pakken, is ook via Google te vinden. De originele versie wordt niet meer bijgehoudern, de + versie is de laatste fork.
TS gebruikt de .app versie, dus speciaal voor Mac OS.

Niet wakker :Z

[ Voor 4% gewijzigd door Blaffeh op 10-03-2008 21:50 ]

• detee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-03-2025

detee

Try not, do or do not

Ik heb sinds kort SABnzb+ onder leopard 10.5.2 en dat gaat in elk geval prima. Misschien moet je idd overstappen.

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-02 10:12
Even een schop, want ik zit met hetzelfde en kom er even niet uit

Ik heb SABnzbd+ 0.3.1 geinstalleerd. Op vista 64. Downloaden werkt goed, unparren gaat goed, maar automatisch unrarren zoals ik gewend ben, helaas niet. Bij de instellingen staat dat het moet auto unrarren, maar ik lees er niets van terug in de logfile.

Unrar.exe welke meegeinstalleerd wordt werkt gewoon (zelf net via commandline even getest).

Iemand met een tip wat ik over het hoofd zie?

edit: shit, apple forum. my bad...

[ Voor 4% gewijzigd door morpheus op 12-03-2008 12:25 ]

3kwp pvoutput

Pagina: 1