Overigens is het wel zo dat de waardering voor zo'n review in karma veel lager is dan voor een mooie uitgebreide met 5 sterren gewaardeerde review, ook heeft zo'n goede review veel meer effect op de gemiddelde scores.Sinds vandaag is er een nieuw, vereenvoudigd formulier ingevoerd voor het toevoegen van Productreviews. Met behulp van het formulier, dat als 'popup' binnen de pagina verschijnt, kun je snel een beoordeling van een product toevoegen. Na het versturen van het formulier krijg je de mogelijkheid om de productreview uit te breiden tot een volwaardige review met een onderbouwing, plus- en minpunten en eventueel afbeeldingen, productkoppelingen en dergelijke.
[ Voor 16% gewijzigd door Dirk op 10-03-2008 20:18 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Hmmm, toch jammer dat "lege" reviews dus mogelijk zijn. Alleen een paar cijfertjes heb je niet veel aan, je zou toch minstens wat onderbouwing verwachten. Dat hoeft dan niet meteen een lap tekst van hier tot Tokyo te zijn, een kort maar krachtige toelichting zou al heel wat zijn.Dirk schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:17:
Jazeker, zie plan: Betatest compact Productreviews-formulier
[...]
Overigens is het wel zo dat de waardering voor zo'n review in karma veel lager is dan voor een mooie uitgebreide met 5 sterren gewaardeerde review, ook heeft zo'n goede review veel meer effect op de gemiddelde scores.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Als ik een product koop kijk ik toch ook vaak naar de revieuws en hoe goed hij beoordeeld is. Maar bij een hoop producten stonden er geen. Ik hoop dat dat met deze feature wel meer gaat gebeuren.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()