Ik heb een laptop, daarvan doet de cd-rom het niet meer en ik wil daar windows opzetten: network boot disk aanmaken.
Ben ik nou echt dom, want ik krijg dit niet voor mekaar!
Dus als er iemand ergens op een server een image er op kan zetten graag, vinden jullie dat ik dan te lui ben, ook goed maar vertel me dan wat ik moet doen.
Stap 1: ik download bfd107.zip en pak die uit in de c-schijf
Stap 2: ik moet een commanprompt openen, en wat type ik daar dan in zodat hij start?
Hij zegt steeds aborted, als ik het volgende uitvoer: c:\\bfd107\disk1\autoexec.bat
Op de site staat dit: Open a command prompt. Goto the BFD directory, run "bfd msnet" and follow the instructions on screen.
Done!
maar die instructie snap ik niet goed: run bfd msnet??
Alvast bedankt
Ben ik nou echt dom, want ik krijg dit niet voor mekaar!
Dus als er iemand ergens op een server een image er op kan zetten graag, vinden jullie dat ik dan te lui ben, ook goed maar vertel me dan wat ik moet doen.
Stap 1: ik download bfd107.zip en pak die uit in de c-schijf
Stap 2: ik moet een commanprompt openen, en wat type ik daar dan in zodat hij start?
Hij zegt steeds aborted, als ik het volgende uitvoer: c:\\bfd107\disk1\autoexec.bat
Op de site staat dit: Open a command prompt. Goto the BFD directory, run "bfd msnet" and follow the instructions on screen.
Done!
maar die instructie snap ik niet goed: run bfd msnet??
Alvast bedankt