Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Caretaker Antispam

Pagina: 1
Acties:

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 14:41
Via via kwam ik terecht bij een nieuw spamfilter met de naam Caretaker Antispam www.surfright.nl. 30 dagen gratis gebruiken en ik was verbaast dat het zo goed werkt zonder dat je ook maar iets hoeft te leren (installeren en klaar).

Het product vangt veel spam en scant ook sinds kort op virussen of andere malware in de mail (i.s.m. Prevx).

Hiervoor gebruikte ik SpamFighter maar Caretaker Antispam heeft me toch positief verbaast. Zijn er meer mensen die dit product kennen? Het is ook nog eens van Nederlandse bodem :) Ik heb ook gevraagd aan Tweakers of ze het kunnen toevoegen aan de meuktracker.

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hey Vicsmurf,

Ik gebruik Caretaker al een aantal maanden en het werkt inderdaad prima!
Gewoon installeren en het werkt, verder geen instellingen of andere moeilijke opties. Wat mij betreft is dit DE nieuwe antispam software. Een nieuwe generatie waarbij geen instellingen vereist zijn.

Uiteraard was dit in het begin wel even wennen, maar na een maand de probeer versie te hebben gebruikt was ik toch zeer tevreden. De software doet goed z'n werk.
Ik heb dan ook de volledige versie gekocht. Dit was nog geen 20 euro per jaar.

Thumbs up voor de makers!!