Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Virtuele machine en WinXP freeze

Pagina: 1
Acties:

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-11 11:54

mmniet

De beetje weter

Topicstarter
Hallo,

Ik heb bezig met het bouwen van websites en heb ik meerdere browser versies/types nodig voor het controleren of de website er fatsoenlijk uitziet en functioneert. Nu was ik van plan om IE8 op een virtuele machine neer te zetten om te testen.

VMWare geinstalleerd, winxp installeren, halverwege installatie loopt complete pc vast. Beeld freezes en enige wat ik kan doen is resetten.

Virtual PC geinstalleerd, andere xp iso geprobeerd, zelfde verhaal.

Geheugen getest (memtest85+), geen fouten gevonden.

Biosupdate, herinstallatie complete pc en virtual omgeving opnieuw proberen installeren: geen oplossing

Ik heb gegoogled en hier op het forum gezocht, maar overal gaat het over het vastlopen van de virtuele machine en niet over de fysieke machine.

Mijn specs:

win xp sp2 en alle updates
msi p35 neo2
1,2 TB HDD's
2 GB DDR2 gEIL geheugen (goed getest met memtest en volledig compatible met moederbord)
c2duo 6750.

Hopelijk heeft er iemand tips, want verder loopt de pc nooit vast en snap er niets van.

It's me Mario

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:31

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Je weet dat IE8 nog harstikke bèta is? Het lijkt me niet dat je ook moet gaan zorgen dat je website er in een bèta-versie van een browser goed uit ziet, omdat die nog constant in ontwikkeling is en verbeterd wordt, zo kun je wel bezig blijven. Bovendien gebruikt niemand een bèta-versie om normaal te surfen. Wellicht zijn er gewoon nog issues waardoor de bèta niet in een virtuele omgeving draait? Neem anders eens contact op met Microsoft?

Rail Away!

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-11 11:54

mmniet

De beetje weter

Topicstarter
als je goed leest begrijp dat het een intro is en dat het bij de installatie van winxp vast loopt :(

It's me Mario