[JS] Imageviewer ala tweakers

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:11
Op Tweakers.net en enkele andere site kom ik java image viewers tegen. Deze zien er allemaal ongeveer hetzelfde uit. Ik neem dus ook aan dat dit een open source java script is.

Alleen kan ik er niet achter komen hoe deze image viewer heet.

Ik bedoel de viewer die je bijvoorbeeld op deze pagina ziet.

Ik heb de broncode van de imageviewer.js al bekeken maar hier staat ook geen naam in vermeld.

Misschien heb ik het mis en hebben de verschillende sites zelf een imageviewer gemaakt die toevallig op elkaar lijken. Dan zal ik er zelf een moeten maken.

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:22

DizzyWeb

Ondertiteld

Dit is wel erg basic hoor. Google maar eens naar Lightbox, kan niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:09

crisp

Devver

Pixelated

De Tnet imageviewer is een eigen implementatie maar is geinspireerd door lightbox welke een Creative Commons license heeft.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:11
bedankt die naam zocht ik (Lightbox)

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mooi zo :)

Voortaan even iets langer zoeken op Google of ons forum ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Lightvieuw is er ook een erg mooie variant op, bij deze kan je o.a ook 'html' en flash binnen het 'popover' gedeelte kwijt. Iets wat met lightbox niet kan.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:35
Verder heb je nog SlimBox die op Mootools draait ipv op PrototypeJS. Handig als je toch al mootools gebruikt voor al je javascript (Zoals ik)

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Dan bedoel je Lightview.

Trouwens, ik snap best dat de TS dit niet zo 123 kan vinden. Zoeken op Google naar Lightbox is inderdaad het magische woord, maar dan moet je wel wéten dat zo'n popup een lightbox heet (nu weet ik wel dat het ook zonder dat woord te vinden is, maar als je dan zo nodig wil zeiken, doe het dan wel goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nik schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:44:
Dan bedoel je Lightview.

Trouwens, ik snap best dat de TS dit niet zo 123 kan vinden. Zoeken op Google naar Lightbox is inderdaad het magische woord, maar dan moet je wel wéten dat zo'n popup een lightbox heet (nu weet ik wel dat het ook zonder dat woord te vinden is, maar als je dan zo nodig wil zeiken, doe het dan wel goed).
Lees even rustig Het algemeen beleid #reageren door en hou dit soort commentaar voortaan buiten het topic :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De js-code zoals die hier op tweakers is geïmplementeerd met de images die zich aanpassen aan de size van het browserwindow en de gallerij met afbeeldingen, zoals je hier kunt zien, is die vrij te gebruiken of hangt daar een licentie aan vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:31
die is van t.net en kun je niet zomaar gebruiken. er zijn perfecte gratis oplossingen, google zoals eerder gezegd op lightbox :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Alle zelfgebrouwde code is eigendom van Tweakers.net en niet vrij te gebruiken. Heb je nog specifieke vragen, dan kan je een mail tikken naar gathering@tweakers.net.

[ Voor 13% gewijzigd door BtM909 op 20-04-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:50

Sebazzz

3dp

Als je even op Google zoekt kom je een Lightbox comparer tegen. Die kan op basis van een aantal criteria, zoals features, framework, lokalisatie, grootte enzovoort de Lightbox oplossingen vergelijken. Daar kwam ik onder andere Shadowbox tegen, die op allerlei frameworks werkt en eveneens lokalisatie en verschillende 'boxes' ondersteunt. Succes! :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Pagina: 1