Linksys WRT600N

Pagina: 1
Acties:

• Gnoekie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-02-2025
Heeft iemand hier al verdere info over? Mij lijkt het een geweldig apparaat en kan niet wachten tot 'ie beschikbaar is. Helaas kan ik er geen winkel voor vinden die het kan leveren...

Linksys WRT600N review op Smallnetbuilder

Vooral met mijn glasvezel verbinding die ik over een maand heb...

Linksys site WRT600N product info

Afbeeldingslocatie: http://www.linksys.com/servlet/Satellite?blobcol=urldata&blobheadername1=Content-Type&blobheadername2=Content-Disposition&blobheadervalue1=image%2Fjpeg&blobheadervalue2=inline%3B+filename%3DWRT600N_med.jpg&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1130885960724&ssbinary=true

HDTV info Linksys WRT600N

* Iemand idee wanneer werkelijk leverbaar?
* Is deze router het wachten waard t.o.v. de D-Link 655?

• survivor
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-12-2021
Stuur een e-mail naar linksys en vraag het hun,dan weet je het toch. :)

Asus A8N-SLI SE,AMD X2 4200+,2 x 1024MB Apacer,Nvidia GeForce 8500GT,Plextor PX-708A,Plextor Premium,Plextor PX-116A2,Seagate ST3320620AS 320 GB(Vista),Seagate ST3250410AS 250GB x 2 raid0(XP),Samsung HD502IJ 500GB(Open Suse 11.0)

• ronaldvs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
Ik heb de WRT600N nu een maand in bezit. Werkt uitstekend op b/g/n, helaas a nog niet kunnen proberen. Ik gebruik de router met een grote verscheidenheid aan wireless kaarten waaronder de WPC300N. De bijbehorende WPC600N heb ik nog niet kunnen kopen. De mogelijkheid om een USB disk aan te sluiten bevalt goed voornamelijk om backup's te kunnen maken.

Aangezien hij nog niet in NL te koop was heb ik besteld in de US via amazon. Ging prima en snel.

Specs

Verwijderd

Hi, ik ben ook al maanden aan het wachten op deze router gezien de Dual Band functie. Ik weet dat er een dual band kaart de WPC600N is voor de laptop. Maar naar mijn weten is er nog geen variant voor de pc. Werken de andere n kaarten ook met de dual band dan?? Aangezien er al wat draadloze netwerken liggen in mijn omgeving, zou deze dual band een mooie oplossing zijn.

Oh ja en Linksys NL had geen idee wanneer deze in NL zou uitkomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 23:10 ]

• Gnoekie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-02-2025
ronaldvs schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:14:
Ik heb de WRT600N nu een maand in bezit. De mogelijkheid om een USB disk aan te sluiten bevalt goed voornamelijk om backup's te kunnen maken.
Wat ik kan nalezen kun je alleen een USB disk als FAT32 aansluiten. Dit zou erg jammer zijn omdat je dan geen bestanden kunt opslaan groter dan 4GB. Klopt dit?

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-03 21:15

Simkin

Bzzzzz

nmw ondersteunen de 350 en de 600 beiden ntfs. De router zelf format ze echter alleen naar fat32.
Ik moet je wel waarschuwen voor de uPNP functie, die werkt niet naar behoren.

• ronaldvs
Gnoekie schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:06:
[...]

Wat ik kan nalezen kun je alleen een USB disk als FAT32 aansluiten. Dit zou erg jammer zijn omdat je dan geen bestanden kunt opslaan groter dan 4GB. Klopt dit?
Ik heb er 2 verschillende USB disks op aangesloten gehad geformateerd met NTFS. In beide gevallen zonder problemen.

Specs

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:36

Videopac

Rommelt wat aan.

Ik zit ook op de WRT600N te wachten: het pluspunt is dualband-N i.c.m. met GB LAN.
@Ronaldvs: waar heb je hem gekocht??

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Verwijderd

Videopac schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 08:00:
Ik zit ook op de WRT600N te wachten: het pluspunt is dualband-N i.c.m. met GB LAN.
Aangezien hij nog niet in NL te koop was heb ik besteld in de US via amazon. :+

Ben ook op zoek naar deze router en tot nu toe nog nergens (in NL) te koop gezien. :(

• ronaldvs
Videopac schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 08:00:
Inderdaad in de US. Via Amazon in 5 dagen in huis. Ik wilde niet wachten tot hij in NL beschikbaar zou komen want het lijkt erop dat dat nog wel even gaat duren.

Specs

Verwijderd

ronaldvs schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:35:
[...]

Inderdaad in de US. Via Amazon in 5 dagen in huis. Ik wilde niet wachten tot hij in NL beschikbaar zou komen want het lijkt erop dat dat nog wel even gaat duren.
Hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag. :9
Want iemand biedt ze ook aan @ MP maar dan voor 250 euro per stuk. :X

• ronaldvs
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 06:41:
[...]

Hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag. :9
Want iemand biedt ze ook aan @ MP maar dan voor 250 euro per stuk. :X
Als ik het me goed kan herinneren was ik ongeveer 240 euro kwijt. Dat was wel inclusief de naheffing van de douane!

Specs

Verwijderd

Iedereen zit op dit wonder ding te wachten, maar heb geduld. Laat de Amerikaantjes de boel maar eerst goed testen ;-) Want volg het al even en er zaten toch wel een hoop problemen in. Maar de reviews dat ik nu lees van 2008 zien er inderdaad allemaal wel degelijk uit.

Wat ik wel eens wil weten is, als je de router in de US besteld welke kosten er dan nog bij komen als de douane het nakijken? Bij Dell kost die nu maar 180 dollar en gezien die zo laag staat :-)
Maar hoe zit het dan met de stroom aansluiting want die is in de US toch maar 110 volt dacht ik?
Hoe heb je dat opgelost?
Als laatste wil ik nog even melden dat er ook een usb stik beschikbaar is voor deze samenwerking dus ook twee kanaals en dus niet enkel de pcmi kaart voor de notebook.

http://accessories.us.del...c=SS&cid=28139&lid=644117

• ronaldvs
Ik geloof dat er ongeveer €50 aan douane kosten bijkwam. Aangezien ik meer in $ heb betaald verwacht ik dat bij een prijs van $180 de importheffing ook lager zal zijn.

VWB de USB stick, vreemd genoeg kon ik alleen de router bestellen. Toen ik ook probeerde de bijbehorende adapter te bestellen (WPC600) kreeg ik te horen dat die niet naar het buitenland ge-exporteerd mocht worden! Uiteindelijk maar in NL de WPC300 besteld.

Specs

Verwijderd

ronaldvs schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:37:
Ik geloof dat er ongeveer €50 aan douane kosten bijkwam. Aangezien ik meer in $ heb betaald verwacht ik dat bij een prijs van $180 de importheffing ook lager zal zijn.

VWB de USB stick, vreemd genoeg kon ik alleen de router bestellen. Toen ik ook probeerde de bijbehorende adapter te bestellen (WPC600) kreeg ik te horen dat die niet naar het buitenland ge-exporteerd mocht worden! Uiteindelijk maar in NL de WPC300 besteld.
Wat je van die stick vermeld dat zal zijn omdat daar de frequentie uitgebreider is dan hier in europa. Wel spijt voor je want nu kan je de 5ghz niet gebruiken . Kan je me ook eens laten weten hoe het dan zit met de spanning die de router nodig heeft. Heb je niet iets extra moeten aankopen voor hem hier op de 220volt aan te sluiten?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 18:03 ]

• ronaldvs
Vanaf de adapter gaat er een losse (standaard) 220v kabel. Ik heb er 1 gekocht met een europese stekker eraan. Geen probleem.

Specs

Verwijderd

Heb zojuist de Linksys WRT600N via Ebay besteld. Ik was het wachten op de D-Link Dir-855 beu, zeker nu de levering opnieuw is uitgesteld en ik onbeschoft door de supportmedewerker van D-Link in Nederland tewoord werd gestaan.
Dan gaat mijn geld naar een ander, dat is de beste manier om je stem te laten horen!

Ben benieuwd naar de throughput en het bereik van de Linksys, maar dat zal wel snor zitten, alle reviews en recensies van gebruikers zijn uitermate positief.

Heb diverse laptop's 802.11 g en N en een draadloze printer, dus kan de dual mode mooi testen.

Overigens wordt op marktplaats ook een Linksys WRT600N aangeboden voor 200 euro zag ik zojuist.

Ga de komende dagen even een europees netsnoertje halen voor de netadapter, dan kan ik de router meteen aansluiten als hij binnen komt.

Ik zal mijn ervaringen posten zodra ik hem heb.

Verwijderd

Heb mijn WRT600N router vanmiddag ontvangen uit de USA. Andere stekker aan het netsnoer gezet en de router geconfigureert. Werkt prachtig.

Meteen maar de firmware geupgrade, zodat alles weer uptodate is.

Ga dit weekend het bereik en de doorvoersnelheden testen. I'll mkeep you posted.

Kees

Verwijderd

Op 5GHz is het bereik beduidend minder dan op 2.4GHz, maar dat is inherent aan bandbreedte versus bereik. Met de router in de meterkast geplaats heb ik op op de 5GHz band op 10 meter afstand zittend in de tuin, met dus 3 muren tussen de router en de INTEL 4965 wireless card een signaal sterkte Heel Goed, met een doorvoersnelheid van 162 Mbps. Tot circa 4 meter van de router en met 2 muren daartussen is het signaal uitstekend en de doorvoer 270 Mbps (het maximum).

Op de 2.4GHz band is de signaalsterkte Uitsekend (Het maximale) en de doorvoersnelheid eveneens maximaal (130 Mbps).

Al met al ben ik erg tevreden over deze router. Heb de 5GHz zender op fixed N gezet en de 2.4GHz op Mixed. Verder de default waarden aangehouden en tot dusverre werkt alles prima de luxe.

Veel configuratiemogelijkheden, duidelijke interface, ben erg tevreden, en dat voor EU 160 all-in. EU 105 voor de router via Ebay, 20EU voor de transportkosten, en 35 euro voor BTW, invoerrecht en inklaringskosten (deze 35 EU wordt door TNT Post pakketdienst in rekening gebracht bij aflevering).

Kortom, een aanrader!

Grtz,

Kees

Verwijderd

En heeft er al iemand de juist usb stick gevonden of de express card voor de dual router ?
Ik wil daar op wachten :-)

Verwijderd

Waarom neem je niet gewoon de interne 4965 AGN PCIe Mini Card van Intel, die werkt feilloos en dat bespaart je het geklooi met een externe aansluiting. Zo hou je alle externe aansluitingen beschikbaar en heb je geen uitsteeksels aan je laptop die je kan beschadigen. De drivers voor deze intel kaart kan je bij intel zelf downloaden, dus zo blijf je up-to-date. Op eBay kan je de intel 4965 module voor circa 45 euro kopen.

Deze PCIe kaart houdt een perfecte verbinding en een erg sterk signaal, ook wisselt hij automatisch en feilloos van N naar G, B of A en vice versa als de signaalsterkte / of frequentie daar aanleiding toe geeft. Ik gebruik dit kaartje nu in al mijn laptops en ben er erg tevreden mee. Het werkt prachtig samen met mijn WRT600N.

Voor info zie: http://www.intel.com/netw...s/wireless_n/overview.htm

Voor de drivers zie: http://downloadcenter.int...g&strOSs=All&submit=Go%21

Verwijderd

p.s. Heb de router nu op een betere plaats in de meterkast geplaatst, wat verder weg van de metalen leidingen die er lopen, en heb nu continue 270Mbps zowel in huis (op alle verdiepingen) als buitenshuis. Joepie! Kan niet anders zeggen dan dat ik er enorm tevreden over ben. Stabiele verbinding, en maximale snelheid overal en altijd!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:39:
Waarom neem je niet gewoon de interne 4965 AGN PCIe Mini Card van Intel, die werkt feilloos en dat bespaart je het geklooi met een externe aansluiting. Zo hou je alle externe aansluitingen beschikbaar en heb je geen uitsteeksels aan je laptop die je kan beschadigen. De drivers voor deze intel kaart kan je bij intel zelf downloaden, dus zo blijf je up-to-date. Op eBay kan je de intel 4965 module voor circa 45 euro kopen.

Deze PCIe kaart houdt een perfecte verbinding en een erg sterk signaal, ook wisselt hij automatisch en feilloos van N naar G, B of A en vice versa als de signaalsterkte / of frequentie daar aanleiding toe geeft. Ik gebruik dit kaartje nu in al mijn laptops en ben er erg tevreden mee. Het werkt prachtig samen met mijn WRT600N.

Voor info zie: http://www.intel.com/netw...s/wireless_n/overview.htm

Voor de drivers zie: http://downloadcenter.int...g&strOSs=All&submit=Go%21
Wel dat is een mooie tip van je , maar om het zelf te doen ? Heb geen ervaring om een laptop te openen laat staan hardware te vervangen in een laptop. En werkt dit zo maar op elke laptop ? Heb zelf een Asus F3JP met een intel ABG in .Heb je ergens een tut waar ze je duidelijk laten zien hoe te werk gaan ? En ik lees wel op de intel link dat het kaartje draft 1.0 onderstuend , terwijl we al aan 2.0 zitten .Vermoedelijk is dat aan te passen door drivers of firmware ?

Edit
------
Na dit hier allemaal te lezen en me dus waterachtig te laten maken door jullie wilde ik de router in de USA bestellen bij Amazon .Daar staat hij momenteel maar 159 euro dus erg goedkoop ( 100 euro ongeveer ) Maar bij het afrekenen krijg ik de melding dat het product niet naar me toe kan verzonden worden door opgelegde reglementen van de fabrikant! Als Belg dus frustrerend, wel raar dat ze dan naar Nederland wel nog versturen? Kan iemand dit nu nog eens nakijken? Indien dit nog werkt laat ik hem ergens in Nederland leveren ;-)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 11:04 ]

Verwijderd

De Intel 4965AGN ondersteunt de 2.0 standaard (en natuurlijk de oude 1.0 standaard) De 2.0 standaard is overigens inmiddels geen Draft meer maar final. Geloof me, dit kaartje is het neusje van de zalm.

Zie voor alle specs http://www.intel.com/netw...ary/tech_brief/316286.pdf

Gewoon op ebay bestellen daar heb je keus te over voor circa 150 - 170 US$.

Ik heb ff op de asus site gekeken en de manual van je laptop gelezen, die heeft helaas geen interne PCIe aansluiting maar wel een PCExpress slot (en USB poorten natuurlijk).

Dus in dat geval neem je gewoon de Linksys Express card WEC600N of de Linksys USB adapter WUSB600N die door Linksys voor de WRT600N router wordt aanbevolen.

Voor USB stick WUSB600N is dat de http://www.linksys.com/se...Wrapper&lid=2554011752B16

Voor PCExpress kaart WEC600N is dat de http://www.linksys.com/se...Wrapper&lid=5577833028B27

Beiden zijn voor EU 35 op ebay in overvloed beschikbaar.

Dan weet je zeker dat het allemaal prima samenwerkt, en heb jij alsnog je USB / PCExpress adapter die je initieel al in gedachten had... ;-)

Dus gewoon via eBay bestellen, betalen met PayPal en per UPS of USPS laten verzenden en over 14 dagen zit jij met een brede grijns achter je laptop.

Succes,

Kees

Verwijderd

Met gewoon op eBay bestellen voor 150 - 170 US$ bedoel ik de WRT600N router. Daar zijn legio leveranciers die wel naar NL en Belgie verzenden. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:24:
De Intel 4965AGN ondersteunt de 2.0 standaard (en natuurlijk de oude 1.0 standaard) De 2.0 standaard is overigens inmiddels geen Draft meer maar final. Geloof me, dit kaartje is het neusje van de zalm.

Gewoon op ebay bestellen daar heb je keus te over voor circa 150 - 170 US$.

Ik heb ff op de asus site gekeken en de manual van je laptop gelezen, die heeft helaas geen interne PCIe aansluiting maar wel een PCExpress slot (en USB poorten natuurlijk).

Dus in dat geval neem je gewoon de Linksys Express card WEC600N of de Linksys USB adapter WUSB600N die door Linksys voor de WRT600N router wordt aanbevolen.

Voor USB stick WUSB600N is dat de http://www.linksys.com/se...Wrapper&lid=2554011752B16

Voor PCExpress kaart WEC600N is dat de http://www.linksys.com/se...Wrapper&lid=5577833028B27

Beiden zijn voor EU 35 op ebay in overvloed beschikbaar.

Dan weet je zeker dat het allemaal prima samenwerkt, en heb jij alsnog je USB / PCExpress adapter die je initieel al in gedachten had... ;-)

Dus gewoon via eBay bestellen, betalen met PayPal en per UPS of USPS laten verzenden en over 14 dagen zit jij met een brede grijns achter je laptop.

Succes,

Kees
Bedankt Kees voor de uitleg en ga je raad opvolgen ;-) Echter nog een klein vraagje , die express kaart lijkt me beter dan de usb stick . Maar als ik even nakijk heb ik in de laptop een expresskaart type 54 en die van linksys is een 34 . Volgens mij moet het wel passen maar wat denk jij gaat die stevig genoeg blijven zitten ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 22:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:27:
Met gewoon op eBay bestellen voor 150 - 170 US$ bedoel ik de WRT600N router. Daar zijn legio leveranciers die wel naar NL en Belgie verzenden. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...
geef dan eens de link van 150 dollar . Die ik zo onmiddelijk vind zitten niet in de originele box en er word dan ook vermeld dat er lichte schade kan optreden tijdens de verzending . Wat niet kan dus volgens mij ;-) Dus iemand een betrouwbare link van een e-bay winkel die paypal aanvaard en waar ik ook de Dual-Band Wireless-N ExpressCard kan bij bestellen :-)

Ik zoek onder tussen wel verder maar ben zo geen e-bayer omdat ik er slechte ervaringen mee gehad heb mijd ik het zo wat .

Deze lijkt me een goede deal ; http://cgi.benl.ebay.be/w...eName=STRK:MEWA:IT&ih=001

Voor de expresscard ; http://cgi.benl.ebay.be/w...&_trkparms=tab%3DWatching

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 23:03 ]

Verwijderd

......

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 13:28 ]

Verwijderd

Snif:

Maak je geen zorgen om het formaat van een PCExpress kaart, ook die van 34 zit goed vast, het laatste deel van de 54mm brede slot wordt 34 mm smal, zodat een 34mm kaart mooi klem zit in de PCExpress slot.

De link die jij gevonden hebt voor de WRT600N is al onder de 150 dollar, en dat is een nieuwe, niet refurbished, en in de originele verpakking, dus dat is 100% OK en hij accepteert ook paypal.

Ik heb mijn WRT600N via deze eBay verkoper gekocht, en dat ging super, hij accepteert ook PayPal en verzond dezelfde dag nog.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...eName=ADME:B:EOIBSA:NL:11

Helaas heeft hij nu geen WRT600N meer te koop, maar je kan hem altijd emailen en vragen of hij er nog aan kan komen. Ik heb met hem gemaild en hij reageerde ook direct.

Om kosten voor verzending te sparen is het slim om zowel de router als het kaartje bij 1 verkoper te kopen, dat bespaart verzendkosten en dan heb je maar met 1 verkoper te maken, wel zo handig.

Succes,

Kees

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 23:38:
Snif:

Maak je geen zorgen om het formaat van een PCExpress kaart, ook die van 34 zit goed vast, het laatste deel van de 54mm brede slot wordt 34 mm smal, zodat een 34mm kaart mooi klem zit in de PCExpress slot.

De link die jij gevonden hebt voor de WRT600N is al onder de 150 dollar, en dat is een nieuwe, niet refurbished, en in de originele verpakking, dus dat is 100% OK en hij accepteert ook paypal.

Ik heb mijn WRT600N via deze eBay verkoper gekocht, en dat ging super, hij accepteert ook PayPal en verzond dezelfde dag nog.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...eName=ADME:B:EOIBSA:NL:11

Helaas heeft hij nu geen WRT600N meer te koop, maar je kan hem altijd emailen en vragen of hij er nog aan kan komen. Ik heb met hem gemaild en hij reageerde ook direct.

Om kosten voor verzending te sparen is het slim om zowel de router als het kaartje bij 1 verkoper te kopen, dat bespaart verzendkosten en dan heb je maar met 1 verkoper te maken, wel zo handig.

Succes,

Kees
Ja, denk dat het ok is en ga hem daar bestellen omdat ik geen enkele koper vind die beide zaken wil of kan opsturen. Eigenlijk als ik het nuchter bekijk zouden beide producten afzonderlijk besteld op 173 euro komen met transport bij gerekend volgens e-bay. Wat zou er dan nog bij komen van douna tax?(Kan je dat ergens nazien?)

Nogmaals bedankt voor de ondersteuning Kees.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 09:44 ]

Verwijderd

Ik moest (in nederland aan de TNT Post) EU 35,- betalen aan BTW, invoerrecht en inklaringskosten.

Dat moet je direct bij aflevering aan de TNT Pakketbode betalen. De TNT Post doet de inklaring.

Ik weet niet hoe dat in Belgie gaat, maar dat zal niet veel anders gaan denk ik.

Geen dank, het is leuk om iemand te kunnen helpen aan een goed produkt zodat hij daar ook veel plezier van zal hebben.

Ik lees wel hoe het gelopen is en hoe hij je bevalt.

Grtz,

Kees

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:07:
Ik moest (in nederland aan de TNT Post) EU 35,- betalen aan BTW, invoerrecht en inklaringskosten.

Dat moet je direct bij aflevering aan de TNT Pakketbode betalen. De TNT Post doet de inklaring.

Ik weet niet hoe dat in Belgie gaat, maar dat zal niet veel anders gaan denk ik.

Geen dank, het is leuk om iemand te kunnen helpen aan een goed produkt zodat hij daar ook veel plezier van zal hebben.

Ik lees wel hoe het gelopen is en hoe hij je bevalt.

Grtz,

Kees
WRT600N en de WEC600N zijn besteld . Wel van twee verschillende personen . Nu hopen dat alles vlug aankomt ;-) Daarna zal ik even een korte review schrijven van de bevindingen .

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 15:14 ]

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-02 16:34

PaulX

Beyond your imagination...

Afbeeldingslocatie: http://www.gogadgets.net/2007/12/15/WRT600N_med.jpg
Ik vrees dat de WRT600N pas in het vierde kwartaal van 2008 beschikbaar gaat komen in Nederland (of laten we zeggen Europa), als deze tenminste nog ooit hier op de markt gebracht gaat worden.
Kans is dat Linksys misschien wel al met een opvolger bezig is voor de europese markt.
Maar het blijft natuurlijk gissen als zelfs Linksys NL geen antwoord geeft of kan/wil geven op de beschikbaarheidsvraag.

Maar dat even terzijde:
Is het misschien bekend of er een PCI (32-bit/33MHz) of PCI-e x1 insteekkaart gaat komen voor 'ultiem' gebruik bij de WRT600N?
Mocht dat niet zo zijn, dan kun je volgens linksys het beste de WUSB600N gebruiken.
Ik vind van niet, want dat moet weer via USB (is o.a. CPU intensiever).
Nee, dan zou ik kiezen om voor de WEC600N (Expresscard) te gaan i.c.m. een PCI-e x1 naar Expresscard adapter zoals hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://www.amtron.com/reader/pcie101st.jpg
(Zoiets geldt natuurlijk ook voor de WPC600N maar dan met een PCI naar Cardbus adapter)

[ Voor 26% gewijzigd door PaulX op 27-05-2008 16:47 ]

ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)

Verwijderd

Ondersteunt de WRT600N WDS?
Ik wil graag deze router hier thuis opzetten en gebruiken voor men eigen netwerk en een tweede router een WRT54GL bij de overbuur zetten om die een betere verbinding aan te bieden dan wat hij nu al heeft. Op de WRT54GL zit de final v24 firmware op van DD-WRT en deze ondersteunde WDS.
Dus het zou eenvoudig zijn dat de WRT600N dit ook zou hebben. Kan iemand dit bevestigen?
En zijn er al mensen die een alternatieve firmware hebben draaien op hun WRT600N?

Verwijderd

Snif,

Ik ben wat verbaasd... Geen ervaring met het openen van een notebook om het WLAN kaartje te vervangen, maar wel de firmware vervangen door opensource firmware...? ;-))

De WRT600N ondersteunt geen WDS.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:36:
Snif,

Ik ben wat verbaasd... Geen ervaring met het openen van een notebook om het WLAN kaartje te vervangen, maar wel de firmware vervangen door opensource firmware...? ;-))

De WRT600N ondersteunt geen WDS.
Ja, heb het eigenlijk nooit nodig gehad om een laptop te openen .Een laptop zit toch net iets beter in mekaar dan een desktop model ;-)

Wat betrefd WDS, mits de WRT600 dit niet ondersteund en de dd-wrt firmware nog ver van final is betsaat er toch een oplossing om het zelfde resultaat te bekomen ?

Verwijderd

Alleen door de twee routers met een kabel te verbinden. Voor 2 WRT600N routers zie de volgende forum log: http://forums.linksys.com..._Routers&message.id=93180

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:58:
Alleen door de twee routers met een kabel te verbinden. Voor 2 WRT600N routers zie de volgende forum log: http://forums.linksys.com..._Routers&message.id=93180
Ben op de site van DD-WRT enkele intressante zaken tegen het lijf gelopen die me een oplossing kunnen bieden zonder wds ;-)

http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Repeater_Bridge

Ga het eens uit proberen van zodra de WRT600N hier is. Ik hou jullie op de hoogte !

Verwijderd

Zijn er eigenlijk tips waar ik rekeing moet mee houden bij de installatie van de router ?
Hebben jullie de wizard gebruikt of ingelogt via de gui en alles zelf in gesteld ?

Verwijderd

Inloggen via de GUI. De wizard is veel te beperkt en zet de SSID's voor beide zenders identiek.

Heb je op het DD-WRT forum al gelezen dat er geheime menu's zijn in de WRT600N ?

Zie http://www.dd-wrt.com/php...ghlight=wrt600n&start=165

Ik heb deze geheime pagina's van mijn router bekeken en het interessantie is dat je bljkbaar de power van de transmitter kan instellen. Die staat default op 16 maar kan blijkbaar tot 31 !

De enige reden dat ik geinteresseert ben in DD-WRT v24 is omdat je dan de transmit power kan verhogen, altijd handig! Ben benieuwd wanneer DD-WRT een versie beschikbaar heeft die volledig werkt op de WRT600N. Dan ga ik eens kijken wat het bereik is wanneer is de transit power verhoog.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:04:
Inloggen via de GUI. De wizard is veel te beperkt en zet de SSID's voor beide zenders identiek.

Heb je op het DD-WRT forum al gelezen dat er geheime menu's zijn in de WRT600N ?

Zie http://www.dd-wrt.com/php...ghlight=wrt600n&start=165

Ik heb deze geheime pagina's van mijn router bekeken en het interessantie is dat je bljkbaar de power van de transmitter kan instellen. Die staat default op 16 maar kan blijkbaar tot 31 !

De enige reden dat ik geinteresseert ben in DD-WRT v24 is omdat je dan de transmit power kan verhogen, altijd handig! Ben benieuwd wanneer DD-WRT een versie beschikbaar heeft die volledig werkt op de WRT600N. Dan ga ik eens kijken wat het bereik is wanneer is de transit power verhoog.
bedankt voor de tip , zal het zeker doen en verder bekijken .
Op mijn huidige WRT54GL heb ik de v24 steken en de transmit power op 215 ;-)
Kan in heel de straat te recht en surfen op mijn eigen netwerk zonder problemen .
Dat je deze transmitpower kan omhoog zetten is de grote troef van dd-wrt ;-) Maar niet alleen dat hor !

Verwijderd

En Snif, is er al bericht van de Belgische Post dat de spullen in Belgie zijn aangekomen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 21:03:
En Snif, is er al bericht van de Belgische Post dat de spullen in Belgie zijn aangekomen?
Status: Electronic Shipping Info Received

The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on June 16, 2008 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

(verstuurd op 16 juni, normaal gezien ontvang ik de router binnen 7 werkdagen)

Verwijderd

De 16e pas door de verzender aan USPS aangeboden.... Da's wel erg laat als jij het 27 mei besteld hebt. Da's geen beste service van de verkoper. Waarom heeft hij bijna 3 weken gewacht met verzending, weet je dat? Het zal nog zo'n 2 weken duren verwacht ik voor dat het door de douane is en bij jou afgeleverd. Jammer.

Verwijderd

Vandaag de wrt600N ontvangen op 20/06/08! 3 weken heeft dat spel bij de douane zitten niksen en moest 55 euro taxen betalen !!!!!
Mooi de Belgische douane, volgende keer zal ik het wel in Nederland bij vrienden laten leveren. Daar gaat alles vlotter en is de douane kost goedkoper. België is toch een groot apenland ja!

Ga van de week nog een andere voedingskabel halen want er zit geen Europese bij. En dan kunnen we aan de slag en hem testen. De resultaten laat ik dan wel horen.

P.S De afzender had allescorrect gedaan want op 2.5 dagen was het al bij de douane. Dit van af de aankoop af _/-\o_

Verwijderd

Da's mooi! Heb je versie 1.0 of 1.1 van de WRT600N gekregen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:06:
Da's mooi! Heb je versie 1.0 of 1.1 van de WRT600N gekregen?
Om eerlijk te zijn heb ik daar nog niet naar gezien. Waar kan je dit ergens zien ?

De WEC600N express card werkt zeer goed op men huidige WRT54GL(DD-WRT v24) Ben benieuwd wat de combinatie zal zijn met de wrt600n in dual channel mode .

Maar ga eerst morgen een europese voedings kabel halen voor de stroom adpaptor.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2008 18:50 ]

Verwijderd

Aan de onderkant van de router zit een sticker.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:20:
Aan de onderkant van de router zit een sticker.
Het is een v 1.1 van maart 2008 met firmware 1.01.36 build 3
Op de linksys site staat geen vermelding naar de router 1.1 om de firmware te updaten .
Ik lees hier en daar wel dat dit de verkeerde firmware zou zijn en dat 1.01.35 build 5 te correcte moet zijn . Wat denken jullie hiervan ?

Wat ik nu graag zou willen weten is hoe ik het beste de wireless kan instellen om degelijk samen te werken met de WEC600N express adaptor .Laten jullie alles op auto staan of wat stellen julllie in ?
Heeft er iemand het vermogen al opgedreven die je terug vind in de hidden page ? Als je van 16 naar 32 zet hoe sla je dat op ?

Ik hooop van harte dat DD-WRT er snel een degelijke firmware voor heeft ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2008 23:34 ]

Verwijderd

Firmware 1.01.36 build 3 is de nieuwste release en absoluut stabiel (wel is de USB storage port erg traag). Deze release is voor de 1.0 en de 1.1 versie van de router.

De 1.01.35 build 5 is ouder en is opgevolgd door de firmware 1.01.36 build 3.

Alles settings op default laten behalve de volgende:

5 GHz Security op WPA-2 en encrytie op AES en Mode op N-Only
2.4GHz Security op WPA-2 en encryptie op AES en Mode op Mixed

Elk een eigen (verschillende) SSID geven.

That's all.

Ik werk vanaf het eerste moment met deze settinggs en het is nog niet uit de lugt geweest, 24x7 volledig operationeel.

Heb 4 laptops op 802.11N met Intel 4965AGN kaartje en 1 draadloze printer op 802.11G

Volledig probleemloos.

De DD-WRT firmware bevat nogal wat bugs. Ik probeer deze op te laten lossen maar Brainslayer heeft nog niet gereageerd. Op het forum is mij ID Chacha. Zoek maar eens op WRT600N dan vind je alles wat er te weten is.

Met de linksys firmware kan je de transmit power niet hoger zetten dan High, ook niet middels de hidden pages. Die tonen alleen de settings, daarmee kan je de settings niet wijzigen.

Middels backup configurations van de Linksys router heb ik geprobeert de power transmot waardes te wijzigen, maar als ik dat doe dan kan ik het configuratiebestand daarna niet meer terug inlezen middels restore configurations....

Maar goed, dus nog maar wachten totdat DD-WRT helemaal bugvrij is en alles werkt. Beter een stabiele Linksys versie dan een buggy DD-WRT waar ook nog niet eens alles werkt.

Laat je ff weten hoe de router je bevalt?

Verwijderd

lugt = lucht... zucht, het is laat... 8)7

Verwijderd

Mooie router, zwaar en vind persoonlijk wel dat hij al erg warm word zonder dat er zware traffic over gaat . Kwa instellingen is de linksys firmware beperkt en mis te weinig vermogen .Zit op 8 meter van de router en heb maar twee blokjes ( WRT54GL DD-WRT v24 , gaf volledig vermogen ) op het N netwerk . Wat natuurlijk niet de prestatie weer geeft waar ik op hoopte . De software die er bij zit vind ik wat overbodig persoonlijk.

Mijn instellingen zijn ;

5 GHZ
-------------------------------------------------
Networkmode : N-only
Network name :SniFManS N
Radio Band : Auto
Wide Channel : Auto
Standaart Channel : Auto
SSID Broadcast : Enabled
-------------------------------------------------

2.4 GHZ
----------------------------------------------------------------------------
Networkmode : Mixed
Network name : HomeBase SniFManS
Radio Band : Standaart 20 Mhz Channel
Wide Channel : Auto
Standaart Channel : Auto
SSID Broadcast : Enabled

----------------------------------------------------------------------------

Aan de WRT600N heb ik de WRT54GL via kabel nog gehangen die dichterbij staat dan de 600N .
De overbuur maakt namelijk ook gebruik van mijn netwerk ;-) De bedoeling is eigenlijk dat ik een AP point kan instellen als repeater bij de buurman . Dus een draadloze brug met andere woorden .

Ik zie de toekomst voor de 600N volledig zitten van zodra het mogelijk is om het vermogen op te voeren . Het grote plus punt van deze router is ook de gigabit switch die ingebouwd zit . Zo heb ik nu meer aansluitingen in huis waar op een gigabit verbinding kan gemaakt worden ( 8 stuks ).

Wat de WEC600N betreft ben ik zeker tevreden over want deze behoud stabiele verbindingen met de router. Zowel de 600N als de WRT54GL. Wat de instellingen daar van betreft daar kan ik weinig over zeggen om de simpele reden dat ik allemaal niet weet waarvoor ze dienen . Als er iemand interesse heeft wil ik ze hier allemaal wel eens vermelden .

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 12:38
Ik heb um ook besteld ben erg benieuwd! Ik heb hem bij elkaar voor €130 euro maar dan zonder een pcexpress kaart of usb stick.

Verwijderd

Tripwire999 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:05:
Ik heb um ook besteld ben erg benieuwd! Ik heb hem bij elkaar voor €130 euro maar dan zonder een pcexpress kaart of usb stick.
Je zal er geen spijt van hebben! En als je problemen hebt vernemen we dat ook graag hier ;-)

Verwijderd

Tim Higgins van SmallNetBuilder heeft (wederom) een uitstekende review geschreven, ditmaal over de D-Link DIR-855 die deze zomer dan eindelijk op de markt wordt verwacht.

De link naar de review is hier: http://www.smallnetbuilder.com/content/view/30475/96/

In zijn closing thoughts vergelijkt hij de DIR-855 met de WRT600N. De WRT600N is de betere wireless router zowel qua throughput als signaalsterkte.

Blij dat ik niet langer op de DIR-855 gewacht heb en de WRT600N heb gekocht.

Ben benieuwd naar de real-world ervaringen met de DIR-855 wanneer die (if ever) op de markt komt.

Verwijderd

Heb nu enkele dagen de wrt600N in gebruik samen met een Wec600N en moet zeggen dat ik toch hinder heb . Soms zijn de draadloze netwerken niet beschikbaar . Beide zijn ze zelden online. En de prestatie is toch niet wat het zou moeten zijn. En is het eigenlijk normaal dat de router zo heet word? De wrt54GL opgedreven voelde zelfs nog niet warm aan.

Verwijderd

Zit momenteel in de USA en zag by Fry's dat Linksys nu ook een WRT610N router uitgebracht heeft.
Exact dezelfde specificaties als de WRT600N, alleen een andere vormgeving. Is meer bedoeld voor plaatsing in een woonkamer of zo, ziet er door het ontbreken van externe antenne's niet als een "technisch" apparaat uit zoals de WRT600N.

Zie: http://www.linksys.com/se...Wrapper&lid=1022710227N09

Kost US$ 179,99

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 03:25:
Zit momenteel in de USA en zag by Fry's dat Linksys nu ook een WRT610N router uitgebracht heeft.
Exact dezelfde specificaties als de WRT600N, alleen een andere vormgeving. Is meer bedoeld voor plaatsing in een woonkamer of zo, ziet er door het ontbreken van externe antenne's niet als een "technisch" apparaat uit zoals de WRT600N.

Zie: http://www.linksys.com/se...Wrapper&lid=1022710227N09

Kost US$ 179,99
Ziet er mooi uit , alleen heb ik het zo niet met een router zonder de antennes.

Waar ik me wel een beetje aan erger is dat ze beter eens degelijke drivers kunnen maken voor de WEC600N. Heb hier de driver versie 4.150.22.0 van 21 Juni 2007 . Heeft er iemand recentere drivers voor deze express crad ? Want we weten allemaal dat de site niet altijd uptodate is hè! ;-)

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:28:
[...]

Ziet er mooi uit , alleen heb ik het zo niet met een router zonder de antennes.

Waar ik me wel een beetje aan erger is dat ze beter eens degelijke drivers kunnen maken voor de WEC600N. Heb hier de driver versie 4.150.22.0 van 21 Juni 2007 . Heeft er iemand recentere drivers voor deze express crad ? Want we weten allemaal dat de site niet altijd uptodate is hè! ;-)
Ik kwam hier al een review tegen van de WRT610N: http://www.laptopmag.com/...less/linksys-wrt610n.aspx

Alleen nog niet te krijgen in Nederland?

Verwijderd

Er schijnt inmiddels voor de WRT600N wel een nieuwere firmware build te zijn: 1.01.36 build 4 maar op de Linksys site staat enkel nog de 1.01.36 build 3.

Ik weet niet wat de verschillen zijn qua functionaliteit.

Verwijderd

Ik heb de WRT610NAfbeeldingslocatie: http://www.linksys.com/servlet/Satellite?blobcol=urldata&blobheadername1=Content-Type&blobheadername2=Content-Disposition&blobheadervalue1=image%2Fjpeg&blobheadervalue2=inline%3B+filename%3DWRT610N_M.jpg&blobkey=id&blobtable=MungoBlobs&blobwhere=1193798120226&ssbinary=true zojuist binnen gekregen, ben benieuwd naar de specs.
Zal later met mijn op en aanmerkingen komen. Ziet er in ieder geval cute uit zodat ie zonder problemen in de huiskamer 'mag' . Zijn broertje 600n zou met zijn technische uiterlijk door mijn vrouw veroordeeld zijn tot een trapkast... Kortom dat scheelt alweer 2 muurtjes voor de connectie.

Leuke review vind je op: smallnetbuilder

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 13:25 . Reden: plaatje en tekst toegevoegd ]

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:17

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:18:
Ik heb de WRT610N[afbeelding] zojuist binnen gekregen, ben benieuwd naar de specs.
Zal later met mijn op en aanmerkingen komen. Ziet er in ieder geval cute uit zodat ie zonder problemen in de huiskamer 'mag' . Zijn broertje 600n zou met zijn technische uiterlijk door mijn vrouw veroordeeld zijn tot een trapkast... Kortom dat scheelt alweer 2 muurtjes voor de connectie.

Leuke review vind je op: smallnetbuilder
Ik ben zeeeeeer benieuwd naar je bevindingen!
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:24:

Volgens mij is inmiddels ook een opvolger, de Intel 533AN. Hij is hier te koop voor € 38,08.

Maar ik wacht nog heel even op de 5350, daar zit ook direct Wimax op. Als die ietsje duurder is, neem ik die dan.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2008/05/5-16-08-wimax.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door robertwebbe op 16-08-2008 10:58 ]

Verwijderd

Heeft er iemand al ervaringen met de wrt600n en dd-wrt firmware ? Draaid deze stabiel ? Werkt alles zoals het hoord ? Welke firmware heb je geprobeerd ?

• mr_density
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:53
Puik routertje, heeft iemand het ding al kunnen kopen in NL, kan namelijk nog geen winkel vinden die hem aanbiedt?

Volgens een review lijkt hij qua bereik en performance veel op de DIR-855, maar mijn voorkeur gaat uit naar een Linksys.

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:59

Prosperot

Today is a gift...

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 20:42:
Heeft er iemand al ervaringen met de wrt600n en dd-wrt firmware ? Draaid deze stabiel ? Werkt alles zoals het hoord ? Welke firmware heb je geprobeerd ?
ja, goede ervaringen met 24 sp1... Alleen de storage link werkt dan niet, maar de bekende problemen met uPnP zijn er niet als je de dd-wrt software gebruitk

Verwijderd

Hey,

Heb hem vandaag binnengekregen (via US besteld). stekker aan de adapter is US natuurlijk (twee platte pinnen en een ronde) heb daar een standaard adapter voor gekocht naar nederlandse stopkontact en werken die handel. Deze heeft Firmware Versie: 1.01.35 build 5. Ik zit op glasvezel en met of zonder router haal ik gewoon 11megabyte per seconde up/down dus de troughput is prima, wireless (WPA) 2,5 megabyte maar dit omdat mijn laptop een standaard G kaartje heeft en geen N serie.

Heb er meteen een externe harddisk (usb) op aangesloten van 160gb. Deze werd meteen herkend en hoefde ook niet te worden geformateerd maar kon meteen worden gebruikt als netwerk drive. Na password etc in te hebben gesteld ben ik met de laptop naar boven gegaan, op de tv aangesloten en wireless een aantal Xvid series gekeken rechtstreeks vanaf de harddisk welke op de router zat aangesloten zonder dat er een pc aan de router hing! Ging perfect!

Mijn bedoeling was om nu een media extender aan te schaffen van Linksys, om niet elke keer mijn laptop te hoeven meeslepen. Nu heb ik met linksys gechat (US customer support) en die vertellen me nu dat dit niet gaat.... Ik kan geen media van de harddisk op de extender aan maar moet een pc met media center draaien.
Dit is wel een tegenvaller vindt ik, want volgens mij is die harddisk aansluit mogelijkheid juist perfect om niet je pc te belasten als er iemand in huis media wil bekijken.

Mijn vraag is of iemand hier ervaringen/oplossingen voor heeft gevonden.

Verwijderd

Prosperot schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:21:
[...]

ja, goede ervaringen met 24 sp1... Alleen de storage link werkt dan niet, maar de bekende problemen met uPnP zijn er niet als je de dd-wrt software gebruitk
En werkt dan ook alles ? Heb jij een V1.0 of een V1.1 ?
Welke dd-wrt firmware versie draai jenu en hoe heb je hem geupdate?
Ik wil zeker de firmware gaan flashen maar lees nog te veel problemen betreft de lan poorten en de snelheid van het draadloos gedeelte . Zo zou je max maar 135 halen in de plaats van de 270 met de stendaard linksys firmware .

Verwijderd

heeft er iemand nog goede resultaten bekomen met de WRT600N ? En meer bepaalt met de firmware van dd-wrt ?

Verwijderd

Even dit topic updaten met mijn bevindingen .Heb eergisteren de stap eens gewaagd om een dd-wrt firmware op mijn Linksys WRT600N 1.1V te zwieren en met groot succes. De volgende firmware heb ik gekozen om te testen ; DD-WRT v24-sp2 (02/18/09) std-nokaid-usb - build 11650M NEWD Eko

Alles bold hier als een trein na het spelen met de instellingen en het vermogen heb ik ook wat op gedreven voor beter ontvangst hier . Ik zit om een goede 10 meter van de router met 3 binnen muren en nog altijd de maximum van ontvangst plus de snelheid die schommeld dan tussen de 243 a 270 dus zeker niet slecht .
Een echte aanrader voor wie het wil testen dus. De leds zijn nog een probleem maar voor mij bijzaak ( wie kijkt dagelijks naar dat ding ) Power en security led werken niet zoals het hoord .De rest doet het prima !

Ding draaid nu al iets meer dan 24 uur stabiel zonder enige vorm van problemen .

Verwijderd

heb nog een gloednieuwe wrt600n liggen, nieuw in de doos,
wie wil, doe bod, cardona70@telenet.be

• Tripwire999
even oude post omhoog gooien :)

Ik had een vraag over de geheime menu's van de WRT600N:

http://192.168.1.1/dl_shell.htm

als ik naar deze url ga dan krijg ik een mooi menuutje enzo waarmee ik blijkbaar de power van het WIFI signaal kan versterken. Als ik de waarde van de Power verhoog naar 20 bijvoorbeeld kan dat maar hoe sla je het dan op?

Verwijderd

Tripwire999 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:57:
even oude post omhoog gooien :)

Ik had een vraag over de geheime menu's van de WRT600N:

http://192.168.1.1/dl_shell.htm

als ik naar deze url ga dan krijg ik een mooi menuutje enzo waarmee ik blijkbaar de power van het WIFI signaal kan versterken. Als ik de waarde van de Power verhoog naar 20 bijvoorbeeld kan dat maar hoe sla je het dan op?
Gebruik DD_WRT firmware en dan kan je dat aanpassen in je webgui ;-)

• Tripwire999
aha :) zeg weet jij toevallig welke het beste is om te hebben van DD-WRT? ik heb al rondgekeken op de forums van dd-wrt maar ik kan eigenlijk weinig vinden. Er zijn ook best veel verschillende versies

Verwijderd

Tripwire999 schreef op zondag 05 april 2009 @ 10:02:
aha :) zeg weet jij toevallig welke het beste is om te hebben van DD-WRT? ik heb al rondgekeken op de forums van dd-wrt maar ik kan eigenlijk weinig vinden. Er zijn ook best veel verschillende versies
Ik heb deze op mijn wrt600N staan en die bold voor mij dan heel goed ; DD-WRT v24-sp2 (02/18/09) std-nokaid-usb (SVN revision 11650M NEWD Eko)

Let wel op dat je eerst de versie van op de dd-wrt wiki installeerd anders lukt het niet ;-)
Meer info dus op de wike page van dd-wrt.
Pagina: 1