Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

c-cleaner wist Favorieten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik met enige regelmaat het programma CCleaner om Geschiedenis, Tempfiles etc. te wissen.
Sinds kort (geen idee wat er gebeurd is) leidt het draaien van CCleaner ertoe dat ik nieuw-toegevoegde Favorieten niet meer kan openen.

Het topic als zodanig staat dan nog wel in de Favorieten-lijst, alleen ontbreekt de link naar de web-pagina waarnaar dit verwijst. Als ik op het betreffende favorieten-item rechtsklik en naar Eigenschappen kijk, zie ik dat het tabblad "webpagina" ontbreekt, dat er voorafgaand aan het draaien van CCleaner nog wel staat.

CCleaner wist dus kennelijk de webpagina van het betreffende item.

Ik heb inmiddels CCleaner al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dit helpt niet. Ik denk dat het probleem dus ergens binnen Vista zit, dat de aan de Favoriet gekoppelde webpagina opslaat op een plek die door CCleaner geschoond wordt.

Iemand een goed idee?

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:55

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Welke versie heb je?

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zowel de laatste update gedownload als ook twee versies eerder geprobeerd. Meen echter dat ik het probleem nooit eerder gehad heb, terwijl ik die laatste versie toch al een week op mn pc had staan
Groet HL