Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ACCESS] Dropdownmenu selectie in veld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met een database heb ik een dropdown menu.

Als ik in de dropdownmenu de naam van persoon selecteer, wil ik graag de overige gegevens van die persoon automatisch in de velden onder de naam krijgen.
Ik zie echter nergens de mogelijkheid hoe ik dit gemakkelijk kan doen.

Zoiets bedoel ik dus:

Dropdownmenu: NAAM (Jan Visser)
Adress: (Automatisch ingevuld na selecteren dropdownmenu)

Iemand een idee hoe dit kan?
Ik had verwacht dat hier wel een wizzard voor zou zijn, maar die kan ik niet vinden.

Bedankt alvast.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:14

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Je zult zelf een macro aan je combobox selectie moeten koppelen die een update van de data in de rest van formulier doet.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Volgens mij vroeg je dezelfde soort vraag een week geleden ook al, en heb ik toen ook al een antwoord getikt. ;) [ACCESS] Dropdown menu gegevens koppelen

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Verwijderd

Topicstarter
zwippie schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:03:
Volgens mij vroeg je dezelfde soort vraag een week geleden ook al, en heb ik toen ook al een antwoord getikt. ;) [ACCESS] Dropdown menu gegevens koppelen
Nee ik bedoel niet het zelfde, toen moest ik het hetzelfde nummer eruit filteren dit is nu gelukt.

Nu heb ik gegevens naast elkaar in een tabel en wil ik alleen zoals ik in de start post uitleg automatisch de gegevens laten invullen in de onderstaande velden als ik het selecteer in het dropdown menu.

Weet iemand welke macro ik zou moeten pakken?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 14:32 ]