Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

website/forum/anders met websdesigners

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een Nederlandse forum of website waar het toegestaan is om ervaren webdesigners te vragen of ze een website voor je willen maken?

Ik kan natuurlijk een online webdesignbedrijf vragen, maar vorige keer was ik rond de 300 euro voor iets simpels kwijt, en ik was niet eens tevreden (vandaar dat ik dit vraag!). Het enige wat gedaan moet worden is een groot PSD plaatje omtoveren, met dreamweaver denk ik, in een interface-achtige website.

Weet iemand waar dat kan en mag?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat doet dit in WEB? Waar hoort mijn topic?
[q=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1111158]
Webdesign, Markup & Clientside Scripting
Problemen die te maken hebben met HTML, CSS, clientsided scripting, Flash, enz.

Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:

• Firefox plaatst je divs niet goed.
• Je Javascriptje werkt niet in Internet Explorer.
• Je weet niet zeker of je code semantisch correct is.

Dit heeft niets met WEB te maken, behalve dat je toevallig mensen zoekt die hier veel rondhangen ;)

Je kunt natuurlijk terecht op de gangbare sites als monsterboard, jobtrack, nationalevacaturebank en weet ik veel wat en probeer ook eens jobs.tweakers.net ;) Tipje: Vraag daar dan trouwens niet naar websdesigners ;) :+

Ik zie trouwens net dat je dat al eerder verteld is.

[ Voor 63% gewijzigd door RobIII op 10-03-2008 11:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.