Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Firefox] Ik kan niks meer opslaan

Pagina: 1
Acties:

• Fritsje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12-2021
Ik pas m'n Firefox geupdate naar de nieuwste versie: 2.0.0.12. Het probleem is nu echter dat ik helemaal niks meer van internet op kan staan.

Als ik op een bestand sta en ik klik: 'Koppeling Opslaan Als', krijg ik wel netjes een schermpje waarin ik aan kan geven waar ik het bestand op wil slaan maar als ik dan op 'Opslaan' klik wordt het bestand niet opgeslagen. Het schermpje verdwijnt wel dus het lijkt net alsof er wel iets gebeurt.

Ook als ik bestanden met dezelfde bestandsnaam ergens op probeer te slaan krijg ik wel de vraag of ik het bestaande bestand wil vervangen maar als ik dan op Ja klik vervangt ie hem uiteindelijk niet.

Bij plaatjes is het precies het zelfde probleem.

Iemand enig idee?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

downloads.rdf al verwijderd? Safe mode opgestart? Nieuw Profiel aangemaakt? :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:44
Zelfde probleem :/

Download.rtf al weggehaald maar het blijft terugkomen. Safe mode werkt ook niet en mijn profiel wil ik niet verwijderen omdat er teveel instaat kwa tabs favo's etc.

Oplossing?

@ ts. wat je even kan proberen is een IE-tab add on te installeren. Als je dan iets op moet slaan druk je even rechtsonderin en dan opent ie in IE in het Firefox venster, dan werkt opslaan wel :)

[ Voor 33% gewijzigd door Tomino op 10-03-2008 10:54 ]

• Fritsje
BtM909 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:52:
downloads.rdf al verwijderd? Safe mode opgestart? Nieuw Profiel aangemaakt? :)
Nieuw profiel aanmaken wil ik ook liever niet.

En hoe verwijder ik downloads.rdf? Is dat gewoon bij prive gegevens opruimen, en dan download geschiedenis?

En als ik hem in safe mode opstart? Zou hij het daarna dan wel moeten doen?

• accel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 18:46
[...]
En hoe verwijder ik downloads.rdf? Is dat gewoon bij prive gegevens opruimen, en dan download geschiedenis?
Zet eerst even in mapopties de optie aan dat je de verborgen bestanden en mappen wilt weergeven.
Ga dan naar: C:\Documents and Settings[User Name]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\
Daar zie je je profiel staan, waarschijnlijk iets van xxxxx.default.
Open die map en zoek downloads.rdf en verwijder die.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Een nieuw profiel aanmaken wist niet je oude profiel :)

Dus gewoon een nieuw profiel aanmaken en dus concluderen of het probleem aan een specifiek profiel ligt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Fritsje
accel schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:12:
[...]

Zet eerst even in mapopties de optie aan dat je de verborgen bestanden en mappen wilt weergeven.
Ga dan naar: C:\Documents and Settings[User Name]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\
Daar zie je je profiel staan, waarschijnlijk iets van xxxxx.default.
Open die map en zoek downloads.rdf en verwijder die.
Thanks!! Dit was de oplossing! Erg fijn dat het weer werkt :)
Pagina: 1