Toon posts:

[Sharepoint] Inrichting webparts en menu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om de inrichting van Sharepoint als een digitale leeromgeving voor een klant van me. De versie is Office Sharepoint Server 2007; taal NL.

* Ik heb twee ‘gedeelde documenten’ webparts toegevoegd aan een subsite. Ze hebben allebei verschillende namen (‘deelnemers documenten’ en ‘cursusmateriaal’) echter als ik een document upload komt het document in allebei de webparts te staan. Er lijkt een link tussen de twee te zitten. Deze wil ik graag verwijderen. Ik kan echter geen verbinding vinden.

* Ik heb een webpart toegevoegd genaamd ‘aankondigingen’ hierop worden tekstberichten geplaatst. Nu is het zo dat het volledige bericht te zien is. Ik wil echter dat alleen de titel per bericht te zien is. Ik heb geprobeerd dit via ‘chroomtype’ in te stellen (keuze: alleen titel), maar dat gaf geen verschil.

* Hoe krijg ik de links ‘alle site inhoud weergeven’ en 'prullenbak' in het linkermenu weg?

Dank.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

MOSS is niet clientside, ik verplaats het topic CSA => WSS :)

Prullebak:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
div.ms-quicklaunch table.ms-recyclebin {
display: none;
}

Edit: en met zoeken op die CSS geeft http://blogs.vertigo.com/...Dabdb%2Da065bff28a03&ID=7 meer tips over de quicklaunch.

[ Voor 38% gewijzigd door F_J_K op 10-03-2008 10:53 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• hstuivenberg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-02 10:07
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:33:
* Ik heb twee ‘gedeelde documenten’ webparts toegevoegd aan een subsite. Ze hebben allebei verschillende namen (‘deelnemers documenten’ en ‘cursusmateriaal’) echter als ik een document upload komt het document in allebei de webparts te staan. Er lijkt een link tussen de twee te zitten. Deze wil ik graag verwijderen. Ik kan echter geen verbinding vinden.
Dat betekend dat de webparts naar de zelfde bibliotheek (library) verwijzen. Maak een extra document bibliotheek aan en voeg vervolgens op je voorpagina een webpart toe dat naar deze library kijkt.

Verschillende views die je op een library aanmaakt, kun je volgens mij niet 1 op 1 selecteren in een webpart, maar wel zelf maken door kolommen wel of niet toe te voegen of door te filteren op metadata.

• Berkery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09-2023
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:33:

* Ik heb een webpart toegevoegd genaamd ‘aankondigingen’ hierop worden tekstberichten geplaatst. Nu is het zo dat het volledige bericht te zien is. Ik wil echter dat alleen de titel per bericht te zien is. Ik heb geprobeerd dit via ‘chroomtype’ in te stellen (keuze: alleen titel), maar dat gaf geen verschil.
Webonderdeel wijzigen -> Geselecteerde weergave - Alle Items, werkt hier. Eventueel kan je de weergave van de lijst nog aanpassen.

Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.