Ik ben vorige week door KPN gebeld met de melding dat ze met ISDN willen stoppen en mij aanbieden om gratis mijn apparatuur te laten vervangen door een monteur van hen. Aangezien ik bij XS4ALL zit voor mijn ADSL en dat een KPN zusje is zou het geen gevolgen hebben voor mijn aansluiting en contract. Ik moest wel telefonisch beslissen, dit heb ik niet gedaan. Het zou om een tijdelijke aanbieding gaan. Toen ik aangaf dat ik al overwoog om op VOIP over te gaan zei de man dat het om VOIP ging.
Ik heb hier een heel vreemd gevoel over:
1) als KPN van ISDN afwil waarom sturen ze dan geen brief waarin alles wordt uitgelegd?
2) waarom staat er niets op hun website?
3) waarom een tijdelijke actie, ze willen er toch vanaf dus lijkt me dat ze dat via een structurele actie zullen aanpakken?
4) ik kan via de site nog gewoon ISDN aanvragen
5) ik ga blijkbaar naar VOIP en niet terug naar analoog.Dus internetbellenplus?
Kortom, ik vertrouw het niet. Is iemand anders ook telefonisch door ze benaderd?
Henk
Ik heb hier een heel vreemd gevoel over:
1) als KPN van ISDN afwil waarom sturen ze dan geen brief waarin alles wordt uitgelegd?
2) waarom staat er niets op hun website?
3) waarom een tijdelijke actie, ze willen er toch vanaf dus lijkt me dat ze dat via een structurele actie zullen aanpakken?
4) ik kan via de site nog gewoon ISDN aanvragen
5) ik ga blijkbaar naar VOIP en niet terug naar analoog.Dus internetbellenplus?
Kortom, ik vertrouw het niet. Is iemand anders ook telefonisch door ze benaderd?
Henk