Hi heb net een nieuwe auto gekocht en daar werd me gezegt dat ik mijn oude 3.5m lange 50mm2 startkabels niet meer mag gebruiken omdat bij het aansluiten de vonkken die overslaan de elektronika kan op blazen.
En vind het zonde om een set met 50mm2 startkabels te vervangen voor de normale pruts setjes die ze verkopen
Is er een manier waar me ik dit kan verkomen en toch nog mijn oude kabels kan blijven gebruiken.
Wat voor een filter word er gebruikt om de dender te verkomen
Zat zelf te denken aan een spoel en daar een kort kabeltje daar aan met een klem die je eerst op de accu zet en daar na de eigenlijk klem.
De spoel filtert de dender en de verbinding is gemaakt zodat eigenlijk klem gebruikt kan worden.
Of zijn er andere/betere oplosingen?
En vind het zonde om een set met 50mm2 startkabels te vervangen voor de normale pruts setjes die ze verkopen
Is er een manier waar me ik dit kan verkomen en toch nog mijn oude kabels kan blijven gebruiken.
Wat voor een filter word er gebruikt om de dender te verkomen
Zat zelf te denken aan een spoel en daar een kort kabeltje daar aan met een klem die je eerst op de accu zet en daar na de eigenlijk klem.
De spoel filtert de dender en de verbinding is gemaakt zodat eigenlijk klem gebruikt kan worden.
Of zijn er andere/betere oplosingen?
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?