Hallo,
Ik zit bij een scouting groep waar we nu een ADSL verbinding willen opzetten. Dit omdat we een webserver op het clubhuis willen gaan draaien en ook telefonie over internet. (we hebben nog een vage telefoon die alleen munt geldt in gulden vorm accepteerd
)
En ik wilde jullie even om hulp vragen om een abbotje te kiezen, onze groepsleider is a-technisch dus ik zorg voor dat gedeelte. Maar ik leg de situatie toch nog even hier neer:
We willen een ADSL verbinding (geen kabel aanwezig).
Met een zo hoog mogelijke upload (ivm met webserver).
Met telefonie.
Zo goedkoop mogelijk (we zijn nog steeds een vrijwilligers stichting)
Draadloos modem met beetje goed ontvangst?
Nou is onze geschatte lijn afstand 2385 m, dus ik ga niet rekenen op 20mbit, maar halen we dan nog wel de 1mbit upload?
We zitten nu met 3 opties:
Orange / Telfort / KPN
Ik zit bij een scouting groep waar we nu een ADSL verbinding willen opzetten. Dit omdat we een webserver op het clubhuis willen gaan draaien en ook telefonie over internet. (we hebben nog een vage telefoon die alleen munt geldt in gulden vorm accepteerd
En ik wilde jullie even om hulp vragen om een abbotje te kiezen, onze groepsleider is a-technisch dus ik zorg voor dat gedeelte. Maar ik leg de situatie toch nog even hier neer:
We willen een ADSL verbinding (geen kabel aanwezig).
Met een zo hoog mogelijke upload (ivm met webserver).
Met telefonie.
Zo goedkoop mogelijk (we zijn nog steeds een vrijwilligers stichting)
Draadloos modem met beetje goed ontvangst?
Nou is onze geschatte lijn afstand 2385 m, dus ik ga niet rekenen op 20mbit, maar halen we dan nog wel de 1mbit upload?
We zitten nu met 3 opties:
Orange / Telfort / KPN