Hallo,
Ik heb nu inmiddels tig draadjes hier op het forum (en via google) doorgelezen maar het is het allemaal net niet voor mij.
Wat ik wil: ik heb een digitale decoder en die staat aangesloten op 1 tv.
Ik wil graag dat signaal doorsturen naar meerdere tv's.
Het enige wat ik tot op heden kan vinden is het splitten van de scart maar dit is voor mij geen optie.
20M. lange scartkabels die ik (als ze al bestaan, ik vind geen langere dan 10M.?) dan ook nog uitelkaar moet halen omdat ik door kabelgoten moet zie ik niet zitten.
Is dat digitale signaal met geen mogelijkheid via COAX te splitten? Ik heb het nu zo aangesloten maar krijg alleen analoog signaal op mijn 2 andere tv's
Als het al kan dan is op alle tv's hetzelfde beeld kijken geen enkel probleem.
Wat ik heb: Multikabel digi-tv
2 decoders (1 beneden 1 boven)
4 tv's (1 beneden 3 boven)
Allerhande kabels en splitters en versterkers, maar alleen voor coax.
Kan ik dit werkend krijgen?
Via aantal sites op google schijnt dit onmogelijk te zijn, maar een aantal draadjes hier op Got brengen mij toch aan het twijfelen.
TIA
Edit: scartkabels gevonden a €68.... dat wordt me echt te gortig dan kan ik net zo goed extra decoders kopen...
Ik heb nu inmiddels tig draadjes hier op het forum (en via google) doorgelezen maar het is het allemaal net niet voor mij.
Wat ik wil: ik heb een digitale decoder en die staat aangesloten op 1 tv.
Ik wil graag dat signaal doorsturen naar meerdere tv's.
Het enige wat ik tot op heden kan vinden is het splitten van de scart maar dit is voor mij geen optie.
20M. lange scartkabels die ik (als ze al bestaan, ik vind geen langere dan 10M.?) dan ook nog uitelkaar moet halen omdat ik door kabelgoten moet zie ik niet zitten.
Is dat digitale signaal met geen mogelijkheid via COAX te splitten? Ik heb het nu zo aangesloten maar krijg alleen analoog signaal op mijn 2 andere tv's
Als het al kan dan is op alle tv's hetzelfde beeld kijken geen enkel probleem.
Wat ik heb: Multikabel digi-tv
2 decoders (1 beneden 1 boven)
4 tv's (1 beneden 3 boven)
Allerhande kabels en splitters en versterkers, maar alleen voor coax.
Kan ik dit werkend krijgen?
Via aantal sites op google schijnt dit onmogelijk te zijn, maar een aantal draadjes hier op Got brengen mij toch aan het twijfelen.
TIA
Edit: scartkabels gevonden a €68.... dat wordt me echt te gortig dan kan ik net zo goed extra decoders kopen...
[ Voor 4% gewijzigd door ScooBY_DoO op 09-03-2008 19:39 ]