Youtube doet het maar een paar seconden

Pagina: 1
Acties:

• Peterkjeld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10-2023
Youtube filmpjes doen het steeds maar enkele seconden bij mij en houden er dan mee op. Dit gebeurt in IE en in firefox. Als ik met de tijdbalk heen en weer ga dan doet hij het weer een paar seconden en houdt er dan weer mee op.Weet iemand hier een oplssong voor?

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Is het niet je internetverbinding die heel langzaam is, waardoor die lang moet inladen?
Oftewel: wat gebeurt er als je lang wacht, speelt ie dan wel door?

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Dat ligt gewoon aan YouTube, bij mij laden embedded filmpjes helemaal niet op het moment, en YouTube zelf is erg langzaam.

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Hier heb ik anders geen enkel probleem met het bekijken van filmpjes op youtube, en de site zelf reageerd ook zoals ie altijd doet!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-12 16:08
Vorige week een keer hetzelfde probleem hier (@home Enschede). volgende dag werkte het weer prima, op het moment ook.

Overigens was m'n internet verbinding op dat moment ook vrij traag, maar het vreemde was dat ik een filmpje helemaal had gebufferd, en toch kreeg ik dat probleem, leek haast wel aan de codec te liggen, maar omdat het de volgende dag weer werkt, heb ik er verder geen moeite meer voor gedaan.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:44

Snippertje

Light up your life

Is een bekend probleem in de nieuwe flashplayer. Niets aan te doen vooralsnog. Vaak al sluit je je browser en hem daarna opnieuw opent doet die het alweer.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Peterkjeld
Browser opnieuw openen helpt niet en mij internet verbinding is momenteel even snel als altijd. Wachten helpt niet, wanneer ik met de tijdsbalk speel dan laat hij weer onegeveer 5 sec zien en houdt er dan weer me op.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Cache niet vol?

Twitter

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12 17:33
Ik heb het eigenlijk alleen maar bij filmpjes die van hun LAX-datacentrum oid afkomen (lax-(nr).lax.youtube.com), dan staat er "transferring data from $host" onderin de browser.
Staat daar een andere hostname dan vliegt het naar binnen.

Laat ik het venster een half uur met rust (filmpje op pauze) dan kan ik het uiteindelijk wel bekijken, maar makkelijk is anders.

Lijkt dus een probleem te zijn tussen hier en Los Angeles :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:49
het kan je cache zijn heb ik namelijk ook veel last van.
of ik probeer dan weer even 10 min een andere browser dan is het weer goed.

How are you doing?

• Peterkjeld
stftweaker schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:07:
het kan je cache zijn heb ik namelijk ook veel last van.
of ik probeer dan weer even 10 min een andere browser dan is het weer goed.
Het lag aan me chache, bedankt voor jullie tips.
Pagina: 1