Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Vandaag heb ik een image op m'n privé pc terug gezet. Dus moest ik na tijden opnieuw inloggen op GoT (doorgaans laat ik de sessie gewoon lekker een jaar lopen op deze pc). Niets aan de hand; gewoon username invoeren, wachtwoord invoeren en inloggen maar. Maar nee, een error dat m'n wachtwoord niet goed was.
Kan gebeuren; zal wel een typo zijn. Dus nog een keer geprobeerd. Weer error. Nog een poging, deze keer zéér nauwkeurig m'n wachtwoord ingevoerd; niet 10-vingerig maar echt symbool voor symbool. Weer niet. Toen ook m'n nick voor de zekerheid maar even 'caps-proof' ingevoerd want de voorgaande 3 pogingen was met wfvn, nu dus met WFvN. Nog geen succesvolle login.

Dus ben ik maar gaan snuffelen. Er stond bij de error ook een melding vna de merge tussen de frontpage en GoT. Dat werd als mogelijke oorzaak gegeven. Dus heb ik voor de zekerheid m'n profiel gecheckd via het linkje. Ik zag netjes m'n oude GoT-id, m'n oude FP-id en m'n nieuwe Tnet-ID maar niets nieuws onder de zon. Ik moest daarvoor trouwens inloggen met m'n oude inloggegevens (die ik nog altijd hetzelfde heb). Daar ging het inloggen dus wel goed, zowel met inloggen met de oude FP-gegevens als de oude GoT-gegevens.

Vreemd dus dat m'n wachtwoord het ineens niet meer deed. (opgelost trouwens door een nieuw wachtwoord aan te vragen uiteraard)

[edit]
Ohja, de merge heeft al tijden geleden plaatsgevonden waarna ik al tig keer opnieuw ben ingelogd.

[ Voor 5% gewijzigd door WFvN op 09-03-2008 18:37 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Heb je enkel geprobeert in te loggen op GoT of ook op de frontpage? Ik zou kunnen kijken of daar een verschil in heeft gezeten maar je (vorige) wachtwoord zelf kan ik niet achterhalen aangezien die gecodeerd wordt opgeslagen...

Intentionally left blank

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Nee, enkel op GoT geprobeerd in te loggen. Dat valt op dit moment dus helaas niet meer te achterhalen wat daar gebeurt. Mocht het nog een keer gebeuren, dan zal ik ook daar proberen in te loggen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Blijkbaar is het niet meer voorgekomen...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.