[PW] suggestie: bij prijs toevoegen ook link toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Mij leek het wel handig als je een prijs toevoegt aan de PW ook een directe link kan toevoegen aan die prijs. Meestal heb het product op de desbetreffende pagina toch al opgezocht en heb je zo de link gekopieerd. Ik weet alleen niet of de shops en jullie (de crew) dit ook wenselijk vinden. Heel veel shops laten ons überhaupt al geen prijzen toevoegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Een Deeplink, link naar de productpagina van de shop, is uitsluitend voor Pricewatch Managershops, deze links worden rechtstreeks uit de CSV-file van de shop gehaald. We gaan een deze feature niet beschikbaar stellen voor alle shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Longbeard schreef op zondag 09 maart 2008 @ 19:26:
Een Deeplink, link naar de productpagina van de shop, is uitsluitend voor Pricewatch Managershops, deze links worden rechtstreeks uit de CSV-file van de shop gehaald. We gaan een deze feature niet beschikbaar stellen voor alle shops.
Misschien was ik eerst wat onduidelijk, maar ik doelde dus op de shop die uiteraard normaal gesproken gewoon deeplinks kunnen zetten bij de prijs, dat als wij, leden van T.net, dat ook zou kunnen doen, bij shop die dat toestaan uiteraard, als we een prijs toevoegen.

Voorbeeld:
- Shop A is een Pricewatch Managershops en heeft zijn prijzen niet gelocked.
- Ik zie een product die Shop A aanbied maar nog niet in de PW staat.
- Ik ga de prijs toevoegen aan de PW.
- Prijs wordt toegevoegd, echter alleen zonder deeplink. Terwijl Shop A wel een Pricewatch Managershops is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
*Kick*

Zie bovenstaande reactie.