Ik zoek PCMCIA/Carbus extender of iets van verlenging

Pagina: 1
Acties:

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Beste mensen,

Ben bezig met een carputer, dit heb ik gefixt door een laptop in een koffertje te bouwen.

Okay leuk alles werkt behalve mn USB DVD drive, lijkt erop dat de standaar usb 1.0 op de lpatop te traag is dus heb ik zo'n PCMCIA/carbus USB 2.0 kaartje aangeschaft.

Nu heb ik al een PCMCIA GPS module in de laptop zitten en je raad het al die USB 2.0 PCMCIA card past niet lekker, hij past wel maar dan kan ik er geen USB kabel meer in prikken.

Ik dus bedacht, misschien is er wel een PCMCIA verleng kabel/module. Beetje dat idee wat je ziet bij PCMCIA DVD players, gaat dan een kaartje met een kabel in het PCMCIA slot en dan heb je aan de andere kant van de kabel je DVD drive.

Zoiets zoek ik dus maar dan aan de andere kant een ander PCMCIA slot waar ik dan mn USB 2.0 kaart in kan prikken.

Maar ken het niet vinden en vraag mij dus af of zoeits wel bestaat. Wellicht kunnen jullie mij hier mee verder helpen.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38