Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Reveller
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik ben op zoek naar een GSM waar GPS met software op zit / te zetten is, waardoor ik hem als een TomTom kan gebruiken. Via de websites van o.a. Vodafone word ik niet veel wijzer: er zijn blijkbaar wel veel telefoons met een routeplanner erop, maar deze hebben geen TomTom. Ook was het me niet duidelijk of je voor GPS gebruik een extra abonnement moet afsluiten. Het schijnt dat sommige landen gratis zijn, maar je de kaarten voor bepaalde andere landen via een abonnement moet downloaden?

Wie kan mijn vraag beantwoorden: welke GSM's hebben GPS met ingebouwde kaarten voor Europa?

"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."

• siknu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-06 15:56

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:05

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Reveller schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:22:
Ik ben op zoek naar een GSM waar GPS met software op zit / te zetten is, waardoor ik hem als een TomTom kan gebruiken.
Kijk op de TomTom site welke telefoons ondersteund worden?
Ook was het me niet duidelijk of je voor GPS gebruik een extra abonnement moet afsluiten. Het schijnt dat sommige landen gratis zijn, maar je de kaarten voor bepaalde andere landen via een abonnement moet downloaden?
GPS werkt niet met abonnementsvormen, het signaal is vrij op te vangen :P Kaarten hebben verder niks met de satellieten te maken, maar met je software.

Heb je überhaupt op de site van TomTom gekeken? Daar staat precies hoe het werkt, wat je nodig hebt en welke pakketten met welke landen/kaarten je bij ze kunt kopen.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je vooronderzoek ontbreekt ...

De antwoorden op je vragen zijn met een beetje eigen initiatief makkelijk te vinden. Gebruik de search op dit forum, gebruik Google en lees.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.