"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."
Kijk op de TomTom site welke telefoons ondersteund worden?Reveller schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:22:
Ik ben op zoek naar een GSM waar GPS met software op zit / te zetten is, waardoor ik hem als een TomTom kan gebruiken.
GPS werkt niet met abonnementsvormen, het signaal is vrij op te vangenOok was het me niet duidelijk of je voor GPS gebruik een extra abonnement moet afsluiten. Het schijnt dat sommige landen gratis zijn, maar je de kaarten voor bepaalde andere landen via een abonnement moet downloaden?
Heb je überhaupt op de site van TomTom gekeken? Daar staat precies hoe het werkt, wat je nodig hebt en welke pakketten met welke landen/kaarten je bij ze kunt kopen.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Je vooronderzoek ontbreekt ...
De antwoorden op je vragen zijn met een beetje eigen initiatief makkelijk te vinden. Gebruik de search op dit forum, gebruik Google en lees.
De antwoorden op je vragen zijn met een beetje eigen initiatief makkelijk te vinden. Gebruik de search op dit forum, gebruik Google en lees.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.
![]()