Toon posts:

Webserver: Welke is het best?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat dit niet echt de plek is voor webservers, maar hier wordt ik toch vaak het beste geholpen...;)

Ik ben opzoek naar een goede webserver voor onder Win98. (Dus begin niet over linux + apache >:))
Het liefst met de volgende dingen:
- Makkelijk in te stellen
- Moet asp aan kunnen
- Het liefst met remote admin

Alvast bedankt GoT-ers

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
CROSSPOSTER!
FOEI! >:)

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40

No13

/me was here

Op vrijdag 16 februari 2001 23:08 schreef Sylvester het volgende:
Ik weet dat dit niet echt de plek is voor webservers, maar hier wordt ik toch vaak het beste geholpen...;)

Ik ben opzoek naar een goede webserver voor onder Win98. (Dus begin niet over linux + apache >:))
Het liefst met de volgende dingen:
- Makkelijk in te stellen
- Moet asp aan kunnen
- Het liefst met remote admin

Alvast bedankt GoT-ers
Apache kan ook onder win98...maar asp, dat weet ik ook niet, ik weet dat xitami ook geen slechte is maar ook die ondersteund standaart geen asp...IIS weer wel maar dan moet je NT hebben ipv win 98 (d8 ik)...

Verwijderd

Sylvester: Ik ben opzoek naar een goede webserver voor onder Win98. (Dus begin niet over linux + apache >:))

No flame intended, maar maakt het nog echt uit hoe goed de webserver is als het OS Windows 98 is? :?

Ga gewoon voor wat je leuk vindt, want als het om goed gaat zal Windows 98 als eerste moeten veranderen (eventueel vervangen door bv Windows 2000).

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:40

No13

/me was here

Op zaterdag 17 februari 2001 00:15 schreef Arien het volgende:
Sylvester: Ik ben opzoek naar een goede webserver voor onder Win98. (Dus begin niet over linux + apache >:))

No flame intended, maar maakt het nog echt uit hoe goed de webserver is als het OS Windows 98 is? :?

Ga gewoon voor wat je leuk vindt, want als het om goed gaat zal Windows 98 als eerste moeten veranderen (eventueel vervangen door bv Windows 2000).
Ach, dat valt wel mee hoor, heb hier eerst een win 98 bak gehad met:
winroute
apache
serv-u
zonealarm PRO
en rambooster 1.5

uptime van een paar maanden (toen NT4 geïnstalleerd wegens wins)