[X360] Prijsverlaging 14 maart is een feit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-09 23:26
Ik wilde dit via de nieuwssuggestie doen, maar daar heb je een artikel voor nodig van een externe website en met google heb ik dit redelijk verse nieuws nog niet gevonden, heeft GoT ook eens een mini-scoopje. Dit 'gerucht' is dus bij deze bevestigd. Ik ben in ieder geval niet de eerste, in deze post staat het ook.

Het is dus zo, dat achterop de Intertoys-folder van deze week (waar zusjes niet goed voor zijn) een prijsverlaging van de Xbox 360 wordt aangekondigd vanaf 14 maart a.s. Er wordt verwezen naar Intertoys.nl voor de prijzen van de Premium- en de Elite- versies en daar staan ze nog niet, maar er staat wel in de folder zelf dat die van de Arcade-set met 79 euro verlaagd zal worden naar 199 euro. Dat is dus een prijsverlaging van 28 procent, als we dit ook gaan krijgen op de andere twee modellen zou het wel netjes zijn. Wat me ook opviel, is dat de Premium-versie niet onder die naam in de folder staat, maar als 'Xbox 360 Pro'. Is het misschien zo dat de Premium gerenamed wordt omdat het verschil met 'Elite' te klein is? In ieder geval zal ik deze startpost uitbreiden met meer informatie als die bekend wordt.

- Edit: Het was dus al bekend, het stond ook in het Bart Smit-krantje. De nieuwe prijzen zijn: 199 euro voor de Arcade-versie, 299 euro voor de Pro-versie en 399 euro voor de Elite. Zie hier en hier voor plaatjes.

Er zijn nu een paar comments van 'Intertoys-medewerkers' die zeggen dat er interne mails zijn verstuurd waaruit blijkt dat er helemaal geen prijsverlaging van het Arcade-systeem komt. Aan de andere kant is er wel al een paar keer bevestigd, ook door de Media Markt, dat de prijsverlaging er wel komt. Aangezien de Media Markt (volgens mij) niet bij het Blokker-concern hoort lijkt me dat we ons geen zorgen hoeven te maken dat alleen daar een fout is gemaakt.

Er is nu ook een Frontpage-artikel: nieuws: Microsoft verlaagt prijs Xbox 360 om te concurreren met Wii.

[ Voor 52% gewijzigd door Groever op 10-03-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Laat eens zien? Feiten kondig je niet zomaar zonder hard bewijs aan natuurlijk. Wel bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
Ja, daar was ik al bang voor. Ik heb geen mobiele telefoon met camera en ook geen scanner, maar ik 'roggel het wel'. Voor vanavond zal ik hier even een foto neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Groever schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:04:
Ja, daar was ik al bang voor. Ik heb geen mobiele telefoon met camera en ook geen scanner, maar ik 'roggel het wel'. Voor vanavond zal ik hier even een foto neerzetten.
Graag, maar niet ten koste van je zusje he! Als het gaat om gegevens die niet publiekelijk uitgegeven zijn, zou ik niet willen zien dat zie hier ten koste van je zus komen. Ik zou ook niet blij zijn als ik Intertoys was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zusje zal wel een folderchick zijn
dus heeft hij een paar dagen voor de uitgave van de folders al "inzage"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Nevermind guys.
Staat hier ook in het Bartsmit krantje die ik vanochtend heb gehad. Vanaf 14 maart is het inderdaad wat cheaper.
Arcade: 199,95
Pro: 299,95
Elite: 399,95

Pic: Afbeeldingslocatie: http://flameseeker.com/aanb.JPG

Dat zijn nou feiten ;)

Modje: Ik was al bezig met resizen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door DeX op 09-03-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb je titel wat minder misleidend gemaakt, aangezien een intertoys-folder met een interne prijsweiziging nu niet echt een heel sterke bron is. (iig niet genoeg om het een feit te noemen).
:(

[ Voor 28% gewijzigd door TheZeroorez op 09-03-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

:( Dat had me 33 euro gescheeld. Ik heb twee weken geleden een Pro gehaald bij de Mediamarkt voor 333 euro :(
TheZeroorez schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:32:
Ik heb je titel wat minder misleidend gemaakt, aangezien een intertoys-folder met een interne prijsweiziging nu niet echt een heel sterke bron is. (iig niet genoeg om het een feit te noemen).
Haha, te laat :P

[ Voor 59% gewijzigd door CodeCaster op 09-03-2008 16:33 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
Ja, inderdaad. Ik denk niet dat er een NDA op folders zit of dat Intertoys helemaal gek wordt omdat er zondag iets wordt gepubliceerd dat in de folders van maandag of dinsdag staat.

Ik heb een redelijk brakke foto gemaakt: klikkerdeklik

In ieder geval is de 199 euro voor de Arcade-versie duidelijk zichtbaar, voor de rest staat er weinig boeiends. In de roze balonnetjes staat 'Kijk op www.intertoys.nl of in de winkel voor de laagste prijs'. Het is ook te zien dat er in plaats van 'Elite' een paar korreltjes staan die samen min of meer het woord 'Pro' vormen. In de blauwe balk die niet helemaal in beeld is staat 'Xbox 360 prijsverlaging' en daaronder staat 'Vanaf 14 maart'.

- Aha, het stond dus ook in de Bart Smit folder samen met de prijzen van de andere twee versies.

[ Voor 14% gewijzigd door Groever op 09-03-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje terug een xbox360 arcade gekocht maar dit is echt een super actie, 199 euro voor een arcade is echt heel weinig.
De xbox360 is echt een geweldige console met heel veel erg goede games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-10 10:40
Maja met de arcade heb je geen hardeschijf. Een HDD is namelijk wel zo handig als je bijv demo's wilt downloaden en game content. Dus dan zou je of de Pro moeten kopen(met 20GB, waarvan je maar 13GB kan gebruiken) of een apart HDD(ala 90 euro)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:55:
Maja met de arcade heb je geen hardeschijf. Een HDD is namelijk wel zo handig als je bijv demo's wilt downloaden en game content. Dus dan zou je of de Pro moeten kopen(met 20GB, waarvan je maar 13GB kan gebruiken) of een apart HDD(ala 90 euro)..
Ja maar het is altijd of of, een wii heeft ook geen hd, voor 199 euro is het gewoon een hele leuke set waar je erg veel mee kunt.
Natuurlijk kan je geen demo's downloaden maar je kant er later altijd nog een hd bij kopen, wat ik ook ga doen, op marktplaats staan er zat.
Maar je bent niet verplicht een hd te gebruiken, de 256mb memorycard die erbij zit is genoeg voor save games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ben benieuwd of men probeert van de oude voorraad af te komen op deze manier en de elite naar voren te pushen, gezien de vele miljarden die ze moesten uitgeven aan reperatie kosten wereldwijd !

imho is de xbox next gen zeker qua prestaties geen slecht ding , maar qua kwaliteit toch wel de slechtste van de 3 , dat weerhoudt mij er van om ondanks de prijsverlaging er een te kopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 17:19:
lol, ben benieuwd of men probeert van de oude voorraad af te komen op deze manier en de elite naar voren te pushen, gezien de vele miljarden die ze moesten uitgeven aan reperatie kosten wereldwijd !

imho is de xbox next gen zeker qua prestaties geen slecht ding , maar qua kwaliteit toch wel de slechtste van de 3 , dat weerhoudt mij er van om ondanks de prijsverlaging er een te kopen !
Ik durf natuurlijk niet te zeggen of de problemen enz voorbij zijn maar volgens mij was dat echt meer met de oude modellen xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:29

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Bij de arcade is de ontbrekende HD het enige echte gemis? En is dit evnentueel op te lossen met een externe HD? Of hebben die slimmerikken daar iets op bedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:34
ik ben benieuwd of de verkoop hierdoor wordt geboost: je kan bij de arcade gewoon een hd aansluiten. 2e hands vaak voor 50 euro verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
DarkShadow schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:00:
ik ben benieuwd of de verkoop hierdoor wordt geboost: je kan bij de arcade gewoon een hd aansluiten. 2e hands vaak voor 50 euro verkrijgbaar.
Ja maar geen externe hardeschijf. Het is alleen mogelijk op de hardeschijven van Microsoft zelf aan te sluiten(speciaal voor de Xbox 360) en dat merk je ook wel in de prijs: 89,95 euro voor een 20GB hardeschijf!
Kan je ergens(via ebay misschien) ook alleen de omhulsel van de HDD kopen(zodat ie in de xbox 360 past)? Zo ja, hoe heet zoiets dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan natuurlijk het beste gewoon de originele microsoft hd's kopen maar ik meen dat ik weleens heb gelezen dat ook niet officiele hd's te gebruiken zijn, echter wel alleen in de microsoft hd case, er is gewoon geen andere hd casing.

ik raad iedereen gewoon even aan geduld te hebben, ik heb het gevoel dat ze de prijzen van die hd's ook zullen verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Een externe HDD kan niet worden gebruikt voor demo's e.d., maar je kunt er wel gewoon MP3's of filmpjes opzetten en die op de 360 afspelen.
Verder kun je niet zomaar een andere disk in behuizing stoppen, dan werkt het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 19:48

nFo

Die arcade is lekker cheap. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:34
http://www.xboxonly.nl/ni...igt_Xbox_360_prijsdaling/

blijkbaar klopten de prijzen niet: de premium wordt 269 en de elite 369

lekkere prijzen. Ben benieuwt of de PS3 gaat reageren, ze kunnen zichzelf natuurlijk goed verdedigen met het blu ray argument (zeker nu ze dat gewonnen hebben). Aan de andere kant hoef je niet perse behoefte te hebben aan blu ray, maar de zaken zijn nu wel wat anders dan ruim een jaar geleden wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Toch handig als je xbox premium buiten de garantie de geest geeft, kan je voor weinig kopen en je HD overprikken, heb je toch een beetje een premium ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
DarkShadow schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:02:
http://www.xboxonly.nl/ni...igt_Xbox_360_prijsdaling/

blijkbaar klopten de prijzen niet: de premium wordt 269 en de elite 369

lekkere prijzen. Ben benieuwt of de PS3 gaat reageren, ze kunnen zichzelf natuurlijk goed verdedigen met het blu ray argument (zeker nu ze dat gewonnen hebben). Aan de andere kant hoef je niet perse behoefte te hebben aan blu ray, maar de zaken zijn nu wel wat anders dan ruim een jaar geleden wat dat betreft.
:/ 270 voor een Premium? Damn, dat is nog minder dan ik heb betaald voor mijn 8800GTS, nu wordt een 360 toch wel aantrekkelijk.Maar ja, als je er dan weer de prijs voor Lost Odyssey en een ander vet spel bij optelt zit je toch wel weer op een flinke smak geld, de spellen voor de PC zijn altijd gratis O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Groever schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:07:
[...]

:/ 270 voor een Premium? Damn, dat is nog minder dan ik heb betaald voor mijn 8800GTS, nu wordt een 360 toch wel aantrekkelijk.Maar ja, als je er dan weer de prijs voor Lost Odyssey en een ander vet spel bij optelt zit je toch wel weer op een flinke smak geld, de spellen voor de PC zijn altijd gratis O-).
Nope pc spellen zijn 50 euro. Wel een tientje goedkoper meestal dat wel :) En als jij alle pc spellen (zelfs die je echt waardeerd en veel speelt) zelfs niet koopt vind ik dat toch wel erg triest eigenlijk

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Groever schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:07:
[...]

Blijf dan maar lekker op het stervende platform zitten d:)b

Kan je over 2 jaar een nieuwe videokaart kopen voor The Sims 4, en je afvragen waarom alles toch zo casual is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Net mn xbox premium verkocht voor leuk bedrag, Wii gekocht maar die valt toch tegen. Was van plan om in april weer xbox te kopen voor gta 4. Dus dit is zeker goed om te horen!

Ook omdat de nieuwe allemaal met HDMI uitgangen zijn!

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:27
€ 269 is een erg mooie prijs! Krijg zeer binnenkort een Free Record Shop bon van € 250 en ik heb nog een Irischeque van € 12,50. Ik was al van plan om een Premium te kopen, en die is nu nog maar € 7,50 bij betalen ipv €87,50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:07

rCk

PWM schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:23:
[...]

Kan je over 2 jaar een nieuwe videokaart kopen voor The Sims 4, en je afvragen waarom alles toch zo casual is geworden.
Niets tegen jou, maar iedereen zit altijd maar te flamen over 'het stervende platform'. Ik kan me geen reden bedenken waarom dat pc-gaming over gaat, want shooters voelen nou eenmaal (voor mij, en velen anderen) vele malen fijner aan met een muis en ramplank.

Nog iets, over die XBOX360, hoe lang blijft ie nog? Ik weet zeker wel dat ze nu het laatste beetje eruit willen halen en zo een nieuwe gaan produceren. Nee dan heeft je stelling veel zin.
Consoles gaan ook niet 10 jaar mee, als je met de standaard van games mee wil gaan.

Niet dat ik nu enkel PC-gaming aan het verdedigen ben, maar ik denk dat dit wel zo is. Niet dat het wegneemt dat dit wel een erg mooie aanbieding is voor de mensen die eerst een Wii overwogen, en nu voor minder geld een xbox360 kunnen gaan kopen.

/me Ik ben wel een fanatieke pc gamer, maar consoles zijn fijn om even relaxed in de bank te gamen.

[ Voor 4% gewijzigd door rCk op 10-03-2008 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

rCk schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:53:
[...]

Niets tegen jou, maar iedereen zit altijd maar te flamen over 'het stervende platform'. Ik kan me geen reden bedenken waarom dat pc-gaming over gaat, want shooters voelen nou eenmaal (voor mij, en velen anderen) vele malen fijner aan met een muis en ramplank.
Het gaat ook niet of het platform beter is of niet, het gaat er om of het rendabel is.
Nog iets, over die XBOX360, hoe lang blijft ie nog? Ik weet zeker wel dat ze nu het laatste beetje eruit willen halen en zo een nieuwe gaan produceren. Nee dan heeft je stelling veel zin.
Consoles gaan ook niet 10 jaar mee, als je met de standaard van games mee wil gaan.
In principe wilde MS hem ergens in 2011/2012 vervangen. Dat is dus nog 3-4 jaar plezier. Als zijn vervanger op de markt komt, blijft de 360 overigens gewoon werken ;)

199,- werd als ideaal gezien door MS. Dat is niet een domme marketing opmerking van nu, maar al 1 die ze bij release maakten. De ideaale prijs ga je niet aan het einde van je termijn invoeren.
Niet dat ik nu enkel PC-gaming aan het verdedigen ben, maar ik denk dat dit wel zo is. Niet dat het wegneemt dat dit wel een erg mooie aanbieding is voor de mensen die eerst een Wii overwogen, en nu voor minder geld een xbox360 kunnen gaan kopen.

/me Ik ben wel een fanatieke pc gamer, maar consoles zijn fijn om even relaxed in de bank te gamen.
Niemand heeft iets tegen PC hier ;)

Ik speel er zelf ook nog graag op, vooral RTS en andere strategie games.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 10-03-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 16:39
PWM schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:23:
[...]

en microsoft kennende kan jij over 2 jaar de Xbox 720 kopen ;) om maar niet te spreken over het feit dat de kans dat jouw xbox kaduk gaat en 6 weken weg is groter is dan dat zn videokaart (van welk random merk dan ook) verrot gaat 8)7

maar die prijzen zijn echt te vet... maar helaas ik zal toch voor de PS3 gaan. spel aanbod is momenteel minder, maar dat zal sony kennende zeker goed komen. en ik weet dat de ps3 gewoon langer zal meegaan qua games die uitgebracht worden.

maar deze prijzen brengen me toch aan het twijfelen aangezien spelaanbodt op de xbox momenteel beter is.maar ik hou me in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:47
dangerpaki schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:06:
[...]

en microsoft kennende kan jij over 2 jaar de Xbox 720 kopen ;) om maar niet te spreken over het feit dat de kans dat jouw xbox kaduk gaat en 6 weken weg is groter is dan dat zn videokaart (van welk random merk dan ook) verrot gaat 8)7

maar die prijzen zijn echt te vet... maar helaas ik zal toch voor de PS3 gaan. spel aanbod is momenteel minder, maar dat zal sony kennende zeker goed komen. en ik weet dat de ps3 gewoon langer zal meegaan qua games die uitgebracht worden.

maar deze prijzen brengen me toch aan het twijfelen aangezien spelaanbodt op de xbox momenteel beter is.maar ik hou me in :)
leuk hoe alle topics over consoles uitlopen of flamewars...

de kans is er idd dat er over 2 jaar een nieuwe xbox komt... maar je betaald nu ook stukken minder dan 2.5 jaar geleden toen hij net uitkwam. De xbox360 is in 26 maanden 130 euro gedaald. 5 euro per maand.

De PS3 is in ruim genomen 12 maanden 200 euro gedaald. Ruim 16 euro per maand. Zo kun je het ook zien.

Ik heb beide systemen staan en beiden hebben hun sterke punt. Op dit moment is de xbox gewoon sterker qua line-up. Het valt te hopen dat Sony daar dit jaar of volgend jaar ook een hoop goede games tegenover gaat zetten. Dat komt iedereen ten goede.

Maar net zoals het speculatie is dat de library van goede games op de PS3 enorm zal groeien is het ook speculatie dat er over 2 jaar een nieuwe xbox is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
PWM schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:59:
[...]

Het gaat ook niet of het platform beter is of niet, het gaat er om of het rendabel is.

[...]

In principe wilde MS hem ergens in 2011/2012 vervangen. Dat is dus nog 3-4 jaar plezier. Als zijn vervanger op de markt komt, blijft de 360 overigens gewoon werken ;)

199,- werd als ideaal gezien door MS. Dat is niet een domme marketing opmerking van nu, maar al 1 die ze bij release maakten. De ideaale prijs ga je niet aan het einde van je termijn invoeren.

[...]

Niemand heeft iets tegen PC hier ;)

Ik speel er zelf ook nog graag op, vooral RTS en andere strategie games.
Nou.. Toen de 360 kwam, kwam er geen 1 game meer uit voor de Xbox. Vind ik wel erg jammer, omdat bijvoorbeeld Sony wel spellen blijft uigeven voor de PS2(tot 2009 volgens mij zelfs)..

Weet iemand hoe dit zit met de Xbox 360? Krijgt deze wel support nadat er een nieuwe xbox is uitgekomen?

[ Voor 5% gewijzigd door Perzikvrucht op 10-03-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 18:29
Mooi nieuws :). Zat al een tijdje te twijfelen tussen een Xbox 360 en een PS3 om m'n Wii gezelschap te houden en om onder andere GTA IV op te spelen. De PS3 komt er uiteindelijk ook nog wel, maar omdat MGS 4 toch is uitgesteld en GT5 nog wel even op zich laat wachten kies ik nu nog even voor de goedkope optie...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op maandag 10 maart 2008 @ 23:47:
Mooi nieuws :). Zat al een tijdje te twijfelen tussen een Xbox 360 en een PS3 om m'n Wii gezelschap te houden en om onder andere GTA IV op te spelen. De PS3 komt er uiteindelijk ook nog wel, maar omdat MGS 4 toch is uitgesteld en GT5 nog wel even op zich laat wachten kies ik nu nog even voor de goedkope optie...
Idem hier. En dat van een playstation liefhebber eerste klas. Maar het heeft idd weinig zin om nu 400 euro te betalen om nog altijd niet GT5 en MGS te kunnen spelen (en die paar games die nu wel uit zijn die ik wil spelen kan ik later alsnog spelen, zoveel zijn het er niet. Ratchet en Uncharted)

/me shrugs and feels dirty :p . So be it.

PS3 komt er idd ook uiteindelijk, maar 200 euro is gewoon voor mij de sweet spot voor een console.
Verder moet je idd toegeven dat de xbox de betere line-up heeft. (behalve in het 'lichte' genre, met viva pinata als uitzondering!!!) Mass effect, lost planet, splinter cell, GTA IV, bioshock, lost odyssee, forza 2, allemaal games die ik nog wel zou willen spelen. Het is bijgevolg puur logisch om eerst voor een 360 te kiezen. Cross platform games die offline zijn kan ik voor de 360 halen. Cross platform online voor de ps3 later.

Daarnaast zijn games voor de 360 in de regel 10-15 euro goedkoper. En er zitten best wel wat goede exclusives bij.

En last but not least: Alan wake (eveneens een exclusive). Zoals ik in een ander topic al zei: 200 euro of een nieuwe pc om Alan Wake met mooie visuals te kunnen spelen. Hmm, though choice :p Dan vragen ze zich af waarom pc gaming achteruit gaat :s . Mijn 7600GT kan nog nipt voor een paar games, maar eigenlijk zou ik al weer moeten upgraden, zéker voor Alan Wake (meer zelfs, niet alleen een dx10 kaart, maar dan ook nog vista, snellere proc.) Nee laat maar. Misschien ziet het er op de xbox nét iets minder goed uit dan op een state of the art dx10 pc, maar dat is dan maar zo. In het algemeen voldoet het niveau van een 360/ps3 meer dan genoeg voor mij. Zeker als dat dan maar 200 euro moet kosten voor een volledig apparaat. (en gameplay vanuit de zetel)

Goede zaak deze prijsverlaging. Hopelijk zijn de laatste hardware moeilijkheden de baan uit en kan men effectief 100% van de 360 genieten zoals altijd al de bedoeling was.

En ondanks dat ik niet positief sta tegenover een paar punten uit de beleidsvoering rond de 360, kan je niet negeren dat het op veel fronten wél aanspreekt, veel potentieel heeft en veel dingen goed doet. Daarom snap ik ook niet fanboys totaal niet. Wees kritisch, gebruik argumenten, maar laat uiteindelijk gewoon iedereen op z'n console naar keuze spelen, daar hebben ze meestal goede redenen voor. Als 100% playstation afficionado ga ik als eerste console een xbox kopen :s Zegt genoeg denk ik, alles is mogelijk. Het zijn slechts apparaten, geen religies...

Alleen nog iets meer 'leuke' games ('licht', 'casual') zou het concept helemaal afmaken. (en nee, Scene It is geen goed voorbeeld :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah.. baal ik even, heb eind Februari de XBOX 360 Arcade gehaaldt voor de oude prijs (280,-) en het inruil termijn is inmiddels ook verlopen... Leuk is dat.. had er een spel of een extra controller van kunnen kopen. Ach ja shit happens ben in ieder geval blij met mijn aanschaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

rCk schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:53:
[...]

Wel, jij bent degene die hier doodleuk komt verkondigen dat al zijn pc games "gratis" zijn en dat ze voor de console zou moeten kopen. We weten allemaal waarom developpers steeds meer voor het consoleplatform ontwikkelen ;)
spelaanbodt
I did NOT just read that :X

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 13-03-2008 16:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 00:06:
[...]
Alleen nog iets meer 'leuke' games ('licht', 'casual') zou het concept helemaal afmaken. (en nee, Scene It is geen goed voorbeeld :p )
De 360 heeft heel veel casual games in de Arcade collectie. Ze krijgen weliswaar weinig aandacht en dus lijkt het alsof ze er niet zijn, maar ze zijn er wel. En vaak nog goed ook en voor weinig geld (casual games zijn nou eenmaal vaak niet retail prijzen waard).

Voor de rest helemaal eens trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Mediamarkt maakt het nu nog gekker, komende week 177,- in Leeuwarden en op maandag zelfs een uurtje 149,- in Alkmaar.

Ik begin nu toch sterk te twijfelen of ik nu niet ook maar moet overstappen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:59

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 19:39:
De Mediamarkt maakt het nu nog gekker, komende week 177,- in Leeuwarden en op maandag zelfs een uurtje 149,- in Alkmaar.

Ik begin nu toch sterk te twijfelen of ik nu niet ook maar moet overstappen :).
:X zou er bijna voor naar alkmaar rijden :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Pagina: 1