• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05 10:38
Ik had begrepen dat Tweakers.net de site van BalusC heeft overgekocht, maar op welke termijn zou je een overzicht van de CPU's op T.net kunnen verwachten?

_@/'

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Als de devvers er tijd voor hebben gevonden. :) Ik hoop net als jij dat het snel gebeurt, want ik gebruikte de CPU DB ook veel en zometeen zitten er allemaal verouderde gegevens in, maar helaas is de beschikbare devtijd ook maar beperkt.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Sinds de site weg is had ik ook pas door hoe vaak ik er gebruik van maakte...
In de tussentijd kun je gebruik maken van het iets minder prettig werkende www.cpu-world.com :)

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Zijn zat van dat soort sites, ik gebruik deze vaak zins de site van BalusC weg is, maar zijn er veel meer.

http://users.erols.com/chare/main.htm

• Steephh
Ja of gewoon Wikipedia zoals BalusC op zijn blog ook al zei.. :P

Wikipedia: Category:Lists of microprocessors

_@/'

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Steephh schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:26:
Ja of gewoon Wikipedia zoals BalusC op zijn blog ook al zei.. :P

Wikipedia: Category:Lists of microprocessors
Alleen ontbreekt daar welles wat aan info over de cpu's die andere sites wel aanbieden. ;) Ik vind wiki meer voor mensen die geen tweaker zijn, of voor wat oppervlakkige informatie over allerlei onderwerpen en dan vooral als je snel iets wilt vinden, maar mist meestal nogal wat info.

• Steephh
True, true.. Maar goed, de basic info staat er en als je nu net daar genoeg aan hebt zou ik niet weten waarom je perse naar een andere site zou hoeven.. :) Al is wat uitgebreidere info wel wat makkelijker. En welke non-tweaker gaat nu die info op Wikipedia opzoeken?

_@/'

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:56

Thandor

SilverStreak

Er zijn op dit moment nog talloze websites te vinden en die lijsten op Wikipedia zijn niet zo slecht :). Wat betreft de database op Tweakers.net, dit zou enkel een kwestie van wachten zijn. Ik heb hier nog geen releasedata over gehoord.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.