[OE]Plaatjes uit nieuwsbrief worden niet weergegeven*

Pagina: 1
Acties:

• b.krijger
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-08 17:17
De plaatjes in de tweakersnieuwsbrief worden niet meer getoond. In het frame van het plaatje staat een rood kruis. Ik heb Java (SUN) 1.5.0 voor W98Se gedownload en aan staan in IE6. Java Jit en Java console staan uit. Andersom wanneer alle drie aan staan ook geen plaatje.Dit probleem lijkt alleen voor te komen in de e-mail dus OE6.
Welke sw heb je nodig om die plaatjes van de nieuwsbrief te kunnen zien? Of is er een instelling van OE die niet goed staat/
Grs Bouw

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Klinkt als je hebt ergens een proxyserver aan staan die het e.e.a blokkeert of je IE security settings blokkeren de handel. Ik denk de laatste, aangezien OE en IE de zelfde settings gebruiken. Kun je wel gewoon de plaatjes van T.net en van GoT zien? Dat komt volgens mij namelijk van de zelfde server af :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
Als ik jou was zou ik meer eens naar een upgrade kijken. Want win98se en OE worden al lang niet meer gesupported door MS kwa security. Het is dus erg gevaarlijk om deze nog te gebruiken.

Anders eens kijken of je tunderbird en firefox eens kunt installeren?

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In Outlook Express kan je aan geven of plaatjes in e-mail berichten moeten worden weergegeven. Dit heeft verder vrij weinig met Java te maken. Zoals hierboven al aangegeven is het dus een instelling die met beveiliging te maken heeft.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
eth0 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 14:52:
Als ik jou was zou ik meer eens naar een upgrade kijken. Want win98se en OE worden al lang niet meer gesupported door MS kwa security. Het is dus erg gevaarlijk om deze nog te gebruiken.

Anders eens kijken of je tunderbird en firefox eens kunt installeren?
Klopt volledig, maar waarschijnlijk heeft 'ie Thunderbird niet geïnstalleerd omdat dat toch wel wat trager start dan Outlook Express.

Zeker met oude PC'tjes zal het een pak trager gaan, en vermits de TS Windows 98SE draait, zal hij volgens mij geen Dual Quadcore CPU hebben :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Vragen over mailclients als Outlook Express horen in Officesuites en -software thuis.

Tevens heb ik je titel uitgebreid naar één die wél aangeeft wat je vraag is ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1